Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1514
Hei alle sammen. Etter å ha lett litt rundt etter en ny Norsk rust server har jeg ikke funnet en, og siden gamle freak serveren er lagt ned så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en. Dette gjøres sammen med min gaming "gjeng" som er på om lag 10 personer, så det vil være en grei mengde med players med en gang.

Vi tenkte vi skulle bruke OXIDE for basic commands, ett enkelt startkit, death messages og basic economy. Serveren skal ligne så mye på vanilla som mulig, med litt bedre kvaliteter, som tp på bekostning av ingame penger og mulighet til å selge kun materialer som ikke er brukbare til noe vesentlig, som paper og stones. Chat vil også bli moderert så det ikke blir utført personangrep og at chatten ikke blir full av syting og slikt.

Det blir kun en person som har admin, dette er personen vi stoler mest på ikke abuser det i vår gruppe, vi har også bedt denne personen om å uansett hvor mye noen ber han om det, ikke spawne inn ting og abuse. Vi har også mulighet til å identifisere hackers enkelt, ved hjelp av ett program vi bruker på en steam smurf. Vi håper dette blir bra og at noen har lyst til å joine serveren.

Hvis noen har spørsmål eller forslag så ta de her eller add meg på steam: http://steamcommunity.com/id/niggasbecrawling/

Den åpnes offisielt kl 16:00 ettersom at vi må installere og modifsere pluginsene vi skal bruke.

85.236.107.31:28015

Da er serveren launchet, mods er ikke konfigurert ordentlig enda, men det kommer.
Sist endret av Lucifoor; 7. mai 2014 kl. 15:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tar muligens turen innom om serveren jeg spiller på nå fortsetter å dø ut
Er alltid koselig med norske servere
Trådstarter
5 4
Må nesten beklage alle feilene idag, med autobanning av alle nye spillere og restarts etc, er mye greier som må gjøre på den så mye rart som skjer
Finfin server, bare å joine folkens
*Batterilader approves*
Trådstarter
5 4
vi har lagt ut serveren på toprustservers nå
vote på serveren for å få spillerbasen til å utvides!

http://toprustservers.com/server/3003