Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1877
Hey! Har laget en musikkvideo for russebussen Paragon 2014. Hadde vært kult med litt konstruktiv kritikk på filmen!

TRYKK HER FOR Å SE FILMEN!!
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Forstår ikke helt hvor du/de vil med dette? Personlig synes jeg det ser ut som dere prøver være "artsy", og jeg forstår ikke hvorfor. Rent produksjonsmessig bra, men ikke akkurat en "russelåt" synes jeg.
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Choobe Vis innlegg
Forstår ikke helt hvor du/de vil med dette? Personlig synes jeg det ser ut som dere prøver være "artsy", og jeg forstår ikke hvorfor. Rent produksjonsmessig bra, men ikke akkurat en "russelåt" synes jeg.
Vis hele sitatet...
Skjønner! Takk for feedback!
Låta er helt frastøtende..
rent teknisk var det fint, men det ser fremdeles "low-budget" ut av flere grunner. beklager hvis jeg virker for streng eller sur, men det er altså bare helt ærlig mine tanker etter å ha sett denne videoen.

- selve historien henger ikke på grep. hvorfor ser vi de unge kvinner som flyvertinner etter en styrt for deretter at gå inn i en hemmelig boks? er det sangen som forklarer? jeg kunne ihvertfall ikke høre et ord fordi sangen var så innmari irriterende å høre på.

- hvorfor ser alle de unge kvinner helt like ut? har de ikke noen personlighet? for meg får jeg bare tanken om at de mest populære jentene har blitt valgt - kun basert på popularitet og utseende. det er sikkert feil (håper jeg), men det er altså inntrykket jeg sitter med.

- hvorfor vises alle disse elementene? diamanter, roser, gull, perler, ting som glitrer? er dette for å underbygge den manglende personlighet og historie? (hey, la oss lage en video med pene damer (som først er flyvertinner fordi det er sexy) hvor de er omringet av ting.. øø som jenter liker! gull, roser og diamanter). igjen, det mangler en sammenheng, kreativitet og noe nytt.

- kjedelig dans, noe som får meg til å tenke på hvor utrolig unødvendig lang sangen er.

igjen, beklager hvis jeg fornærmer.
Sist endret av Eolin; 14. april 2014 kl. 15:06.
Det nytter ikke å spørre folk på freak om slikt. De fleste her har så absurde meninger... Så på facebook siden til paragon 2014 og der så det ur som normale folk likte videoen veldig godt.

Sitat av Bluish Vis innlegg
Låta er helt frastøtende..
Vis hele sitatet...
Han spurte om konstruktiv kritikk på filmen. Hva du syntes om musikken er totalt irrelevant.
Sist endret av MemoryCard; 14. april 2014 kl. 15:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alt etter droppen var dårlig, skjønner ikke helt greia, musikken ødelegger da for hele greia, og dansen ble bare irriterende.

Gulldame som synger no skit? Why?
Historien er meninga ikke skal ha så mye mening right?

Det er en musikkvideo som vil gjøre at de som er med på bussen eller vanen kommer til å få credz av de andre, hvis folk ser den.

Var kul i begynnelsen, men så blir det bare for mye random for vanlige! Men ser stemninga som russ (selv om jeg er ferdig for noen år siden).

Forresten, er dette de fineste damene på skolen din elns? Dere burde fått med noen som kler kameraet (no hate)
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Eolin Vis innlegg
rent teknisk var det fint, men det ser fremdeles "low-budget" ut av flere grunner. beklager hvis jeg virker for streng eller sur, men det er altså bare helt ærlig mine tanker etter å ha sett denne videoen.

- selve historien henger ikke på grep. hvorfor ser vi de unge kvinner som flyvertinner etter en styrt for deretter at gå inn i en hemmelig boks? er det sangen som forklarer? jeg kunne ihvertfall ikke høre et ord fordi sangen var så innmari irriterende å høre på.

- hvorfor ser alle de unge kvinner helt like ut? har de ikke noen personlighet? for meg får jeg bare tanken om at de mest populære jentene har blitt valgt - kun basert på popularitet og utseende. det er sikkert feil (håper jeg), men det er altså inntrykket jeg sitter med.

- hvorfor vises alle disse elementene? diamanter, roser, gull, perler, ting som glitrer? er dette for å underbygge den manglende personlighet og historie? (hey, la oss lage en video med pene damer (som først er flyvertinner fordi det er sexy) hvor de er omringet av ting.. øø som jenter liker! gull, roser og diamanter). igjen, det mangler en sammenheng, kreativitet og noe nytt.

- kjedelig dans, noe som får meg til å tenke på hvor utrolig unødvendig lang sangen er.

igjen, beklager hvis jeg fornærmer.
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemelding! Bra du er ærlig og svarer på en ordentlig måte. Blir ikke sur i det hele tatt!

Skjønner at filmen ikke gir helt mening.

Vi lagde en dekknavnsfilm til den samme russebussen i sommer. Det var mange flyvertinner i filmen og derfor er det mange flyvertinner i starten av denne filmen også. Alt får en sammenheng hvis man ser begge filmene etter hverandre. (Noe jeg burde hatt sagt da jeg delte tråden.)

Paragon er definisjonen på noe som er perfekt. Derfor er det diamanter, roser og pene ting/mennesker i filmen.

Takk for tilbakemeldingen, skal ta det med meg til neste produksjon!
Sitat av Andreas Hem Vis innlegg
Takk for tilbakemelding! Bra du er ærlig og svarer på en ordentlig måte. Blir ikke sur i det hele tatt!

Skjønner at filmen ikke gir helt mening.

Vi lagde en dekknavnsfilm til den samme russebussen i sommer. Det var mange flyvertinner i filmen og derfor er det mange flyvertinner i starten av denne filmen også. Alt får en sammenheng hvis man ser begge filmene etter hverandre. (Noe jeg burde hatt sagt da jeg delte tråden.)

Paragon er definisjonen på noe som er perfekt. Derfor er det diamanter, roser og pene ting/mennesker i filmen.

Takk for tilbakemeldingen, skal ta det med meg til neste produksjon!
Vis hele sitatet...
Så bra du tar det så fint

ok, så var det en historie bak som jeg ikke tok, naturligvis.

Lykke til med neste video, det som funker fett i musikkvideoer er når man tenker ut av boksen - overraske seerne, ikke spill på klisjeer!
Have fun!
Sist endret av Eolin; 15. april 2014 kl. 10:20.
Filmskaper!
Trådstarter
Takk for alle tilbakemeldinger! Setter utrolig stor pris på konstruktiv kritikk, skal ta det med meg i min neste produksjon. Svarer ikke på alle kommentarene fordi mange av dem hadde samme tema