Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1618
We got machetes!
Kan først si jeg har spist 3 5mg valium idag og det spiller nokk litt inn... Men det virker som jeg ikke får noe særlig virkning av amfen + i tilleg at den lukter skikkelig såpe.. Jeg har null peiling på amfetamin.... Så er dette noe det bruker å lukte? småfuktig men ikke særlig mye. Får og veldi dårli virkning.... Kan ta med at jeg farta igår og natt til idag , sov 4 timer på dagen idag.. Det kan vel og kansje spille en go del inn? eller?.... (Den jeg hadde igår er ikke den samme som jeg har idag)

Takk for svar.
Amfetamin skal helst ikke lukte noe som helst.
Hjelper sikkert å spise og sove litt før du farter videre, men høres ut som du har fått dårlige greier.
We got machetes!
Trådstarter
ja stoppa nå for time siden har en del igjen, men tror jeg ska legge meg å sove å prøve igjen imorgen eller noe, men tror du har rett i at dette er dårlgie greier.

kan og nevne at nesa mi ble ganske så fort tett... i forhold til den jeg hadde dagen før\cola jeg har prøvd før.. var ikke mer en 3 linjer så var jeg passe tett..... Snyter blod men det er vel normalt..
Sist endret av Junglemafia; 28. mars 2014 kl. 03:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
kan og nevne at nesa mi ble ganske så fort tett...
Vis hele sitatet...
Da har du fått dritt. Ta det oralt, eller kast det og kjøp fra noen andre med skikkelige varer.