Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2649
Noen her som vet sånn ca hvor lang tid det tar før apodorm funker på full mage? Å at man er full i tillegg?
Av egen nysgjerrighet, hvor mange mg? Samtidig alkoholinntak anbefales ikke, basert på egne erfaringer! Blir loka om man ikke har vært ute en vinternatt før.
Maks to timer etter inntak, uavhengig av de fleste faktorer. Om du har andre rusmidler innabords, er dette en meget avhengig faktor.. Lykke til!
Er snakk om 20mg. Jeg tar på dette ganske gjenvelig, men så og si aldri på full mage, da jeg spiser veldig lite om dagen.
Men nå fant jeg en liten bønne pluss 10mg Stilnoct, sa håper det hjelpåer på litt... Begynner bli små desperat etter søvn nå.
Sist endret av KjellFresh; 26. mars 2014 kl. 02:26.
Hvis du var/er full og tok 20mg, burde du sovet nå - gitt du var A4 menneske.
Lite søvn og dårlig kosthold vil som regel alltid ødelegge effekten av hva enn du putter i deg, misforstå meg rett.
Har du prøvd å forberede deg til selv til søvn? Skru ned lyset 20-30min før du har tenkt til å legge deg f. eks
Det funka fint. Har litt for høy tolleranse på både piller og alkohol, spesielt alkohol da jeg drikker hver dag. Piller spiser jeg ikke hver dag.
Men jeg sovnet, så da var mission completed (Y)