Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2996
Ok, la meg si dette først, jeg får rivotril fra legen. Men jeg oppdaget en rar pille i glasset, uten skrift på, kun delestrek, den er også mindre enn rivotrilen.

http://i.imgur.com/AAjyweZ.jpg

http://i.imgur.com/tMVqMDu.jpg


Hvilken pille er dette?
0.5mg rivotril tror jeg, mener de er rosa
Svever evig
Trådstarter
Sitat av Splendid Vis innlegg
0.5mg rivotril tror jeg, mener de er rosa
Vis hele sitatet...
Ja, men den jeg sikter til er hvit... De pillene rundt er bare for sammenligning.

Se på bilde #2, så ser du forskjellen.
Sist endret av SkittenKanyle; 23. mars 2014 kl. 15:46.
Aner ikke... merkelig

Den er helt sikkert fra Roche (siden du får ekte Rivotril fra apotek i Norge, forseglingen var ikke brutt regner jeg med?)

Ingen kjennemerker heller, bortsett fra en delestrek, og forresten ser den rosa ut på bildene... er den hvit-hvit?

Uansett ville jeg trolig bare kastet den, i verste fall er det noe HELT annet enn Rivotril...
Svever evig
Trådstarter
Jau, rett fra apoteket. Ingen brudd forpakning. Den ser rosa ut pga crappy cam, men er hvit.

Kanskje det er en 2mg rivotril som ikke har blitt merket? Men 2mg rivotril har jo 2 delestreker, kryss altså.
Sitat av SkittenKanyle Vis innlegg
Jau, rett fra apoteket. Ingen brudd forpakning. Den ser rosa ut pga crappy cam, men er hvit.

Kanskje det er en 2mg rivotril som ikke har blitt merket? Men 2mg rivotril har jo 2 delestreker, kryss altså.
Vis hele sitatet...
Ja, de skal ha kryss.. og den er jo mindre enn de andre og?

Det er veldig merkelig at det ikke er noen merker på den, annet enn delestrek, så mitt råd om å bare kaste den står fremdeles Det eneste du trygt kan anta er at den er produsert av Roche...

Det er litt sånn.. i beste fall er det clonazepam, i verste fall er det noe du IKKE vil spise..

Kan jo være noe helt annet og.. hva med å klage på apoteket? Kanskje du får et nytt og bedre glass
Svever evig
Trådstarter
Har desverre ikke fysisk bevis lengre, spylte den i dass.

Men det MÅ jo ha vært noe som Roche produserer, i så fall, HVA?
Sitat av SkittenKanyle Vis innlegg
Har desverre ikke fysisk bevis lengre, spylte den i dass.

Men det MÅ jo ha vært noe som Roche produserer, i så fall, HVA?
Vis hele sitatet...
Beklager, men en liten hvit pille med en delestrek og ingen andre kjennemerker er så å si umulig å identifisere. Ellers er jeg enig i at det må være noe fra Roche, men hva er nesten umulig å svare på...
Det er bare å begynne å lete på Felleskatalogen sitt identifikasjonssøk!
Svever evig
Trådstarter
Regner vel med det er en feilprodusert pille.
"Øko-Terrorist"
Dette kan være alt fra Paracetamol til kreftmedisin eller hormoner, hvis du ikke vet hva det er så kast det i do.
http://felleskatalogen.no/medisin/identifikasjonssok

Sjekk der om du finner den.
Merkelig om det skulle ha lurt seg noe annet oppi der, men feil skjer jo.

Sorry, så ikke at det var foreslått.
Sist endret av KjellFresh; 24. mars 2014 kl. 02:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.