Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 690
Har nettopp fått igjen laptopen fra reperasjon, hvor de har byttet hovedkort, og nå er det ikke noe lyd i høytalerne. Pcen påstår at alt er fint. Finner ikke noe ved feilsøkning og driveren er oppdatert.

Er det en kabel som ikke sitter godt nok e.l.?
Sitat av Sykes Vis innlegg
Har nettopp fått igjen laptopen fra reperasjon, hvor de har byttet hovedkort, og nå er det ikke noe lyd i høytalerne. Pcen påstår at alt er fint. Finner ikke noe ved feilsøkning og driveren er oppdatert.

Er det en kabel som ikke sitter godt nok e.l.?
Vis hele sitatet...
Du må gjerne si hvilken modell og merke laptop er av
Hvor leverte du til service? Kan være lurt å sende igjen istedenfor å mekke selv (garanti og reklamasjonsmesssig dumt.)

Vel, det er kipt å måtte sende en PC man nettopp fikk tilbake inn igjen, men er bedre enn å ha en ødelagt PC
Sykes's Avatar
Trådstarter
Er en MSI GT683dxr. Kjøpt fra cdon, så det var infocare som hadde service.
Har nettopp fått den igjen, for tredje gang. Virket ikke som de hadde gjort en dritt de to første gangene. Men nå har de byttet hovedkort, og lyden er desverre borte...

Ser forresten at volume går opp og ned når jeg trykker på høytaler knappen, om det er til noe hjelp.
Sist endret av Sykes; 20. februar 2014 kl. 21:36.
Fungerer lyden hvis du kobler til headset?
Sykes's Avatar
Trådstarter
Jepp, i headsette er det lyd. Kun høytalerne på laptopen som ikke fungerer?
Da har de som reparerte maskina sannsynligvis glemt å koble i lydkabelen (eller røsket litt for hardt i den), lever den tilbake og la dem fikse det. Litt surt, men bedre enn ingenting.

(Kilde: jeg glemte å gjøre det samme selv når jeg skulle rense en laptop )