Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 840
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Anbefaler dere å lese dette først.

Lurer på om noen freakere har dette? Det ser jo unektelig ikke veldig tvilsomt ut, mer sånn "wtf er dette", mer enn "hmm, det så mistenkelig ut".

Jeg er ikke særlig erfaren kan man si, hvordan ville dere tro dette hadde funket å røyke fra? Hovedpoenget mitt her er jo at man godt kunne hatt dette i kjøkkenskapet, sluppet å gjemt bongen så mye liksom.

Den har dog et par mangler som rist så litt mekking måtte det jo ha blitt i alle fall.
Funker jo i prinsippet på samme måte som en vanlig vape.. Noen kommer til å tjene fett
Tror det ville blitt et dyrt redskap å røyke fra, og om det skulle funke å røyke fra den, tror jeg nok det eneste ville vært en klump med brunt. Ser ikke for meg at man oppnår rette temperaturer. En annen ting er jo at røykeutstyr vil se ut som røykeutstur uansett hva det var ment som. Svart og jævlig, så fremt man ikke gjør den ren etter hvert trekk, da blir det bare brunt... :/