Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1041
Hei, jeg trenger litt hjelp. Jeg har bruk for et nytt headsett og lurte på om noen av dere kunne hjulpet meg og funnet et passende for mitt bruk.

Jeg har noen ønsker:
  • Jeg vil gjerne ha et som ikke er så tungt, ettersom det kommer til å bli brukt i mange timer sammenhengende.
    Jeg vil også gjerne ha surround-lyd i headsettet, siden det kommer til å bli brukt i spill som bf4 hvor surround er viktig.

Annet enn dette er det ikke så veldig mye. Jeg har et budsjett på 1000-1500kr.

Takk for hjelpen!
Skal du skaffe Astros, bør du gå for A40. Men den Sennheiseren der er ren klasse!
gå for den sennheisern, astro = useless sound
Har det noe å si om det er trådløst eller ikke?
Hei Johnsen. Jeg hadde samme problemet selv for en stund siden.
Fant ut av SteelSeries Siberia V2 er litt bs. Miccen er ikke veldig god, headsettet er heller ikke så behagelig å ha på seg, blir liksom ALT for myk rundt ørene, føler ut som de faller av, dette vet jeg siden jeg har hatt det før.

Det beste Headsettet som JEG syntes du burde velge er Logitech G35, dette kjøpte jeg nylig. Når jeg hørte på musikk osv, var lyden helt vanvittig. VELDIG god lyd. Samt når jeg spilte diverese spill BF4 og CS:GO. Det er 7.1 og headsettet er ganske billig egentlig.

http://www.komplett.no/logitech-g35-...headset/775780 599KR.

Eller gå for wireless'en

http://www.komplett.no/logitech-wire...et-g930/775783
Sist endret av iMPPP; 9. januar 2014 kl. 23:37.
Takk for svar! En ting jeg tenkte på var det med mic. Jeg kommer også til å trenge en god mic. Det er det samme om headsettet er trådløst eller ikke.

Hvordan er micen på Sennheiseren?
Sist endret av Ra.Johnsen; 11. januar 2014 kl. 15:23. Grunn: Gjentagelser
Sitat av Grådigpeisen Vis innlegg
Har det noe å si om det er trådløst eller ikke?
Vis hele sitatet...
Jeg personlig ville holdt meg unna trådløse headsetter.
Sist endret av Vazity; 11. januar 2014 kl. 16:29.
Sitat av Vazity Vis innlegg
Jeg personlig ville holdt meg unna trådløse headsetter.
Vis hele sitatet...
Jeg har et trådløst fra Logitech, ingen problemer hos meg ihvertfall?
Batterilevetiden er ganske bra også.
Har et par av Sennheiser x320, fantastisk headsett med en jævlig bra mic. Den er til xbox, men jeg har kjøpt et par ekstra kabler til ca. 15 kr på Ebay slik at jeg kan bruke den på PC også.

Kom nylig ut Sennheiser u320, forbedret x320, bare at den passer til alle plattformer! PC/Mac/Xbox 360/PS3