Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2612
Hei,

Jeg er en kar i begynnelsen av 20-årene, bosatt i Sarpsborg. Den siste tiden har jeg blitt mer og mer bevisst på mennesker som har det vanskelig - for noen vanskligere enn andre. Det være seg rusproblemer, angst, depresjoner, ensomhet etc.

Så det jeg har lyst til å oppmuntre til i denne tråden, er at du som føler du trenger en venn, eller kanskje bare noen å snakke med, kanskje vil sende meg en pm. Det bør ikke være en lang melding for den saks skyld heller, bare sånn at jeg vet at du er interessert. Hovedpoenget er at du som føler du er helt alene, ikke trenger å være det hele tiden.

Hvem du er spiller ingen som helst rolle. Du kan være mann eller kvinne, ung eller gammel, rusavhengig eller helt nykter.
En fordel er det selvfølgelig om du er bosatt i Østfold-området, men for all del, om du skulle holde til i Oslo, og fortsatt er gira så ikke nøl.

Kan også legge til at jeg går på høgskole, og kanskje ikke alltid har like godt med tid, så jeg må passe på å ikke love allverden, men vi får bare gjøre det beste ut av det.

Nå har jeg desverre ikke peiling på hvordan responsen vil bli på dette, men nå ligger det i hvertfall ute, og de som føler for å ta kontakt, må bare gjøre det uten å nøle - så skal jeg gjøre mitt beste for at det her blir bra!

Ha en god kveld videre, folkens!
Du burde legge til noen av interessene eller hobbiene dine, flere kommer antagelig til å gi en tilbakemelding om de kan relatere seg med hva du liker å fordrive tiden din med.
Creds til deg for at du tar deg tid til å åpne øya og se hvordan folk rundt deg har det. Hadde det bare vært flere som tenkte slik.
Godt forslag Noxaran! Har vel egentlig ganske allsidige interesser, men liker blant annet å holde på med data. Bortsett fra det er jeg glad i filmer og serier, musikk (gammelt og nytt), og å være med venner. Også glad i å gå turer, står innimellom på skøyter, og er veldig glad i å kjøre bil