Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1065
Vil gjerne ha anbefalinger til spill. Nevner et par så dere får en slags 'følelse' av hva jeg liker: GTA5, L.A Noire, Far Cry 3, League of Legends, MapleStory, Call of Duty 4, Modern Warfare 2 og 3.

Helst konsoll hvis det er slike spill som GTA, L.A Noire og Far Cry 3 da styringen blir litt for komplisert og venne seg til på PC for min del. Nå er det vel LoL og MapleStory jeg har forholdt meg til på PC, men for all del, kom med forslag til PC spill!
Assassin's Creed IV Black Flag! Ikke helt likt de spillene du har over, men ganske likt Far Cry 3 på noen områder. Veldig god historie og gøy gameplay. Jeg har hatt mange mange timer med god spilletid på AC4, hvertfall! Anbefaler det veldig.
Curt's Avatar
Trådstarter
62 9
Sitat av steinolav1 Vis innlegg
Assassin's Creed IV Black Flag! Ikke helt likt de spillene du har over, men ganske likt Far Cry 3 på noen områder. Veldig god historie og gøy gameplay. Jeg har hatt mange mange timer med god spilletid på AC4, hvertfall! Anbefaler det veldig.
Vis hele sitatet...
Takk takk! Fikk faktisk lyst til og ordne meg hele serien nå og spille meg fram til jul (Høres kanskje usunt ut, men jeg prøver og komme meg ut av et tungt rusmiljø.)

En kort periode med mye gaming, gir et langt liv uten rus og bedre minner hehe
Du kan jo teste ut path of exile det er gratis på steam. har ikke spilt det selv men har en del venner som liker det
Dark Souls bør sjekkes ut, makan til fett spill!
Curt's Avatar
Trådstarter
62 9
Takk for flotte svar sålangt!
Vil bare støtte opp under AC4. Det minnet meg veldig om FC3, nesten mer enn et klassisk AC-spill!

I følge dagens spillstandard (nå får jeg sikkert kjeft av noen) synes jeg de eldre Assassin's Creed-spillene er noe utdatert, og det er mye repetisjon. Jeg ville i alle fall bare hoppet over det første, da det er ekstremt likt hele spillet gjennom, og heller prøve meg på AC2. Eventuelt bare hoppe rett til AC4, da det er uavhengig fra spill nr 1-3 trilogien.

Og angående kontroll vil jeg anbefale deg å kjøpe en mottager for å bruke Xbox eller Ps3-kontroll på PC-en. Fungerer knallbra, og koster ikke mange kronene på eBay.
Sist endret av Mandokir; 3. desember 2013 kl. 14:03.