Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 681
hei, tidligere i år gikk jeg til innkjøp av en Corsair vengeance m65 (mus). Gikk også til innkjøp av en Steelseries Qck (musematte). Jeg synes ikke musen tracket godt på musematten og den "skjelver" rundt på skjermen. Valgte defor å til innkjøp av en Steelseries Qck heavy. Fikk den i dag og den funker ikke noe bedre enn den forrige. Har installert alle drivere og oppdatert firmwaren. derimot musen som funker for meg er en gammel og grå kontormusematte. Har tenkt å kjøpe enda en ny mus og lurer på hvilken dere tro vil passe for musen min? Hvorfor passer ikke Steelseries-musematta og corsair-musen sammen Helst ikke for dyr.
Corsair MM200 er konge musematte for M95, bruker det sjæl..

Eller, brukte. (Gikk litt hardt for seg under bf4 i helga)
Har ikke fått sett bilder (er på tlf) men er musemattene "blanke"? Kan du se lysrefleksjoner i de?

Det kan være problemet, jeg har personlig litt dårligere tracking med alle musene mine på blanke overflater, men på min RAT 5 matte er det helt fint. (Den er stoff, btw)
ja, jeg kan se lysrefleksjoner i musen, men det kan jeg se på kontormusen også. Der funker m65 bra.

Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Corsair MM200 er konge musematte for M95, bruker det sjæl..

Eller, brukte. (Gikk litt hardt for seg under bf4 i helga)
Vis hele sitatet...
hvilken mm200 er det du har? Synes noen av dem er litt små.