Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 696
hei vet ikke om jeg plasserte na tråden rett men håper det går greit.
jeg satte inn en cooler master seidon 120v i pc'n min i går å jeg har lagt merke til at pumpen lager ganske mye lyd er det noen her som har noen tips for å fjerne eller dempe støy nivået ???
Har du tømt systemet skikkelig for luft?

Om det surrer små luftbobler rundt i slangene dine, kan det skape en del leven når de passerer pumpa.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Ronald Vis innlegg
Har du tømt systemet skikkelig for luft?

Om det surrer små luftbobler rundt i slangene dine, kan det skape en del leven når de passerer pumpa.
Vis hele sitatet...
Hvordan skal du tømme et lukket system for luftbobler? Tror du blander med et åpent system man har bygget selv.

Har hørt det er flere som har hatt problemer med H80. Prøv å dunk litt på pumpen eller trykk litt på den å se om lyden forandrer seg. Eller så må du bytte den da
Sitat av Ronald Vis innlegg
Har du tømt systemet skikkelig for luft?

Om det surrer små luftbobler rundt i slangene dine, kan det skape en del leven når de passerer pumpa.
Vis hele sitatet...
Han har en ferdig bykket vannkjøling han her ikke fylt den selv.
Ahaa, se der ja.

http://www.mwave.com.au/images/400/ab51584_1.jpg

Her har det skjedd ting på vannkjølingsfronten siden 90-tallet da jeg holdt på med impellerpumper og lodding av kjøleblokker i kobber. Jaja, verden går fremover.

Uansett, tror du det kan være en produksjonsfeil, så er det vel grunn til å reklamere?