Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1119
Hei!

Jeg har designet noen gensere med trykk av kjendiser på og har fått kontakt med en produsent i kina som kan trykke de billig for meg.
Han sier det kan bli problemer med den kinesiske tollen ettersom de er veldig strenge på dette med trykk av kjendiser. Hva vet dere om dette?

Vil det eventuelt bli et problem gjennom den Norske tollen?
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Har kjøpt merkeklær fra Kina, en god del og ingen av pakkene har blitt åpnet av tollen. Sjansen for at det i det hele tatt blir opprettet "sak" på deg pga. dette er høyst usysannsynlig, like stor er usannsynligheten på at pakken blir stoppet i tollen.

Vil samtidig gjøre deg oppmerksom på at genserene blir 99% produsert av barnearbeid, just so you know it...
Takk for svar!

Ja, det med barnearbeid er jeg klar over. Bruker alibaba.com og bruker kun fabrikker og produsenter som har hatt inspeksjon og er godkjente.