Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 867
Alle med litt interesse for musikk burde vite hvem Pixies er, og de burde også vite at de har re-union i år. De skal faktisk spille på Quart til sommeren. De levende legender skal faktisk spille i Norge. Helt sykt.

http://www.quart.no/index.php?artikkelid=297&back=2

Vi får krysse fingrene for at Roskilde klarer å booke Pixies i samma slengen. Pixies var i hvertfall helt kanonbra live. Quart har også hosta opp Monster Magnet og My Morning Jacket. Roskilde, våkn opp.
oh - my - gådd.
Genialt!
schvarte.... jeg håper roskilde får ordnet dem, slik at jeg slipper å sette mine bein på quarten igjen.....
Meeeh... Jævla Quart.
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av mynameissatan
schvarte.... jeg håper roskilde får ordnet dem, slik at jeg slipper å sette mine bein på quarten igjen.....
Vis hele sitatet...
Ditto. Vi er da ikke ryggradsløse liberale heller.
nei, det er vi da ikke.

men det blir likssom som å velge mellom pest eller kolera.... vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre.... vanskelig det der....
Dette tror jeg faen ikke før jeg ser dem på scenen, ettersom ryktene om gjenforening har versert siden i fjor sommer og Frank Black/Black Francis kun har formulert seg svært vagt om en eventuell reunion. Men om alt er pakket og klart, så blir det helt klart årets største konserthappening for min del Men som dere sier; håper for all del at Roskilde også for ordnet dem.
Btw, er det lov til å håpe på en Rage reunion i samme slengen?
å håpe på rage reunion er vel å håpe på litt mye ... *snufs*
rage som i ratm? tvilsomt.

men judas pries med rob halford.
DET HADDE VÆRT KOOOONGE!!!!
Dette har vi ventet på lenge!
Ser ut som vi slipper å delta på vestkantfestivalen for å få se pixies

http://www.roskilde-festival.dk/obje...e8000c&code=45
*puster utrolig lettet ut*

var seriøst bekymret for hva jeg måtte nedverdige meg til i sommer.