Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1338
Hei!

Så en liknende tråd for programmer og apper til PC for noen måneder siden, men siden jeg nettopp gikk til innkjøp av iPad: Hvilke apper finner du nyttig i hverdagen?
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Wunderlist, Thermo, TVGuiden, Remote og Spotify er de 3rd party appene jeg bruker mest.
TextGrabber - er vel egentlig en iphone app, men funker også til iPad. Det den gjør er enkelt og greit å overføre tekst fra bøker, blad, papir, osv.. til et redigerbart format på iPaden. Alt du trenger å gjøre er å ta et bilde av teksten. Prøvde appen litt i skolesammenheng, og det funka ganske greit sålenge bildet ble bra (selvfølgelig). TextGrabber har også mulighet for å sende teksten med email, laste opp til evernote, eller rett og slett kopiere.

AVPlayerHD - videospiller som spiller det meste. Tenk VLC for iPad.

Om det skulle være interesse for spill kan jeg komme med noen ved en senere anledning.
pinkman, jeg vil gjerne høre dine spill anbefallinger. også fra andre vis dere har noen gøye spill
Er du interessert i foto, er 500px en flott app der du kan browse igjennom bilder fra andre brukere(eller dine) på nettstedet 500px.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Spill:

Ski-on-neon
Line runner
Quizkampen
Snabbit
Flight Control
Sitat av stjernen Vis innlegg
pinkman, jeg vil gjerne høre dine spill anbefallinger. også fra andre vis dere har noen gøye spill
Vis hele sitatet...
Javel.

Kingdom Rush - Gøyalt Tower Defence
Scribblenauts - Har ikke spillt dette på iPad'en, men har prøvd det på andre platformer og det var faktisk ganske greit.
Plague Inc. - Du starter et virus, bakterie, etc.. og prøver å få alle i verden til å dø
Super Hexagon - Gøyalt spill der presisjon og raske bevegelser gjelder.
The Room - Har enda ikke spillt dette men det skal vist være et av de beste spillene til ios, noensinne.


og tja.. kan vel nevne noen apper som er gratis for øyeblikket, og som kanskje bør sjekkes ut

Badland
Dead Space
Flight Control HD
PeggleHD
Angry Birds Star Wars
Spill:

Minecraft Pocket Edition - bra versjon av skrivebordsversjonen.
Scribblenauts - i dette spillet skal du utføre forskjellige oppdrag, gøy spill.
Angry Birds - trenger det noe beskrivelse?
Fruit Ninja HD - her skal du kutte opp frukt og sanke poeng, du har også forskjellige moduser hvor det blant annet går på tid.
Tiny Wings - et spill hvor du skal gi fart til en fugl uten vinger.

Andre Apper:

Appsgonefree - presenterer deg med normalt betalte Apper som er gratis for en begrenset periode.
Djay - lar deg remikse sanger du har på iOS-enheten ved å endre tempo, og å legge til effekter.
Turnplay - lar deg spille musikken på iPaden som om det var en ekte platespiller.
TubeBox - lar deg laste ned, og spille av YouTube og DayliMotion Videoer, i tillegg kan du åpne dem Apper som støtter det for eksempel Djay.
Splashtop Personal - Remote Desktop lar deg styre pc'en fra iPaden.
Mactracker her finner du informasjon om så og si alle produktene Apple har laget, veldig praktisk App, har til og med brukt den når jeg har hjulpet noen på forumet.
Sword & Sworcery må være det mest tidsfordøyende spillet
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som har tips til spill du blir avhengig av og spill som får tiden til å gå? trenger spill på ipaden til bilferie
Sitat av stjernen Vis innlegg
noen som har tips til spill du blir avhengig av og spill som får tiden til å gå? trenger spill på ipaden til bilferie
Vis hele sitatet...
de spillene jeg nevnte + bjewled
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
OT: scribblenauts PC version er helt legende, har ikke prøvd ios vers