Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 709
Hei
Siden den siste programvaren som støtter evasi0n jailbreak er 6.1.2 har Apple gjort det så og si umulig å gå tilbake til 6.1.2. Derfor hvis man har jailbreaket kan man ikke gjenopprette og jailbreake på nytt med evasi0n. Men dette ser det ut som om disse har funnet en løsning på! Det skal hjelpe med å gjenopprette en jailbreaket iphone, ipad eller iPod touch uten og miste jailbreaken og fortsatt kjøre iOS 6.1.2. Har selv ikke testet det ut, men tipper at jeg kommer til å gjøre det snart. Hvis noen vet noe mere om dette en meg må de bare holde tråden oppdatert.
Må foresten legge til at alt er i beta, og at man ikke kan bruke dette for å gå fra iOS 6.1.3 til 6.1.2
Sist endret av nissefreak; 13. juni 2013 kl. 16:19. Grunn: En masse skrivefeil
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan nå legge til at semirestore nå er ute av beta, og at jeg har testet det og oplevde det som en sukses!