Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 814
Heisan godtfolk og fellesfreaks jeg har en LG laptop som det er xp på og av en eller annen grunn så har det trådløse nettverks programmet sluttet å virke... Får beskjed om at den ikke finner en eller annen fil og jeg får hverken logget meg av eller på trådløsprogrammet... Noen ideer der ute om hva jeg kan foreta meg ? Det er en av LG LW75 express som jeg har fått av en som fikk ny på jobben sin så jeg har egentlig ikke noe kjennskap til pc'n annet enn det er en diger sak som var skam dyr en gang i tida og jeg tenker at den er for fin til å ikke skulle brukes mere,men jeg har nå bare en ipad og trådløs router i andre etg (hos huseier) så jeg får ikke logget meg på nett med koblet tilgang med laptopen.
Håper på noen kreative tips og tar i mot all hjelp med åpne armer og stor takknemlighet!!!!
Hvilken fil er det den ikke finner? Det er jo ganske vesentlig.

Kjenner du noen som har en trådløs USB-dongle f.eks.?
Hei ja det står som følger; could not load file or assembly 'MOM.implemtetion,version=2.0.2783.40314,culture=neutral,pub lic token=90ba9c70f846763e' or one of it's Dependencies.The system cannot find the file specified.

Det er det som Kommer opp når jeg skrur på maskinen... Joda nå har jeg koblet til en mobiltelefon som jeg kjører som trådløs dongle

Og jeg tar gjerne imot hjelp pr mld eller chat om det er noen som har tid og lyst til å veilede meg
Ut ifra hva jeg raskt klarte å lese meg frem til, så gjelder den feilen grafikkortet ditt. Denne siden fra AMD foreslår at du fjerner/reinstallerer AMD-software og sjekker at du har siste versjon av .NET-framework.

http://support.amd.com/us/kbarticles...mentation.aspx
Okei jeg skal gjøre et forsøk der tusen HJERTLIG takk

Hvis jeg laster ned teamwiewer er det noen som gidder å legge inn win7 for meg?

Det er et program som heter intelproset/wireless på den pc men jeg får det ikke til å funke noen som har vært borti det? Jeg har logga meg på nett ved å bruke mobilen som modem sånn at jeg får kobla meg på det
Trådløse nettet hjemme her men den går i dvale eller logger seg liksom av etter bare litt... Har også en Telenor mob bredbånd dongle men der finner jeg heller ikke det trådløse nettverket som er i huset her.... Noen ideer ????
Nei, ingen gidder å legge inn win7 for deg. Dessuten bør du kjøre en clean install, fra CD/USB, før du booter Windows. Point being, man må være inne i Windows for at teamviewer skal fungere.
Okei... Greia er den at jeg har ikke en dritt som ligner på hverken en USB eller disc til den pc'n og har forsvinnende lite greie på data sjæl,har riktignok klart å legge inn Windows 7 på et par laptoper jeg har før men alt har forsvinni i flytting og tull så det er bare å starte fra scratch for n'te gang har en hukommelse som er omtrent like bra som en brukt fyrstikk men men jeg leverer dritten til en eller annen som er driver med data borti gata her en plass og betaler en tusenlapp så får jeg gjort det der men tusen takk for de tipsene og rådene jeg har fått