Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3181
Unnskylder skrivefeil, grammatikken min er vell ikke helt på topp og jeg skrev denne rapporten rett etter jeg kom hjem fra x-trippen, var sikkert fortsatt litt rusa.

Hvor: I bilen til en kamerat midt på natta på en søndag.
Setting: Sitter i en bil, har bestemt oss for å gå ned til ett vann etterpå for å chille der.
Hvem var jeg med: En av mine beste kamerater
Hva tok jeg: Ecstasy.
Hvor mye tok jeg: En pille hver (vet ikke hvor mye mg det var/er)
Var jeg ruset før: Nei. Men hadde røyket ett par joints veldig mye tidligere på dagen (Snakk om 8 timer tidligere så regner ikke det som ruset)

Alder: 18
Høyde: 189
Vekt: 63

Introduksjon: Er to gutter på 18 og 21 år som har røyka veldig mye marijuana men aldri prøvd noe sterkere stoff før men har alltid likt å bli "rusa" og akkuratt nå går ikke livet verken rett eller gal vei så vi tenkte "Aaah, why not?" begge var også litt rastløse, hadde lyst å finne på noe sykt så vi bestemte oss for å prøve å få tak i ecstasy. Og sa vi skulle ta pillen i bilen så gå tur ned til ett stort vann/innsjø

I bilen med ecstasyen i hånda: Hadde fyllt opp en stor Urge flaske med kaldt vann, satt og debaterte om vi skulle ta en halv til og begynne med eller bare svelge hele på en gang, men en kamerat av meg skrev på melding at jeg bare skulle ta hele greia så da gjor vi det begge to, og vi sørget for å ta dem ganske så samtidig slik at vi skulle få lik opptur og nedtur.

Etter 10 minutt: Vi har begynnt å bevege oss ned mot vannet. (15 minutt spasertur fra hvor vi parkerte bilen) Merker absolutt ingenting men folk sier at det vil ta alt fra 20min-1 time så vi gikk like glad videre ned mot vannet. Han kameraten min hadde forresten lest litt rundt om ecstasy og det vi hadde fått (Blue NinjaTurtles) var visst veldig bra, så vi var ekstremt hyped up til rusen og hadde store forventninger.

Etter 20 minutt: Merker ingenting, kanskje en smule mer energi men merka det ikke før jeg tenker tilbake på det nå.

Etter 30 minutt: Fortsatt ingenting, begynner å lure på om vi har blitt rundlurt å begynner å tenke slike tanker.

Etter 40 minutt: Merker egentli ingenting, kansje en lignende rus som og være brisen + litt gladere kansje (Men fortsatt ingenting vi merker der og da)

Etter 1 time: Etter det hadde gått en time uten at noen av oss merket noenting begynnte vi virkelig og tro vi hadde blitt lurt. Så bestemmer vi oss for å gå lengre vekk ifra bilen. (Lengre inn mot sentrum) Når vi går langs veien skal jeg bare kødde om noe så jeg begynner og bevege meg framover uten og løfte beina (shuffle kinda, vet ikke hvorfor, skulle vise noe morsomt eller noe), og det jeg merket var at å bevege seg framover fort var MYE lettere enn å bevege seg sakte, det var helt rart akkuratt som om jeg kunne gjort det for evig og alltid.

Så ekspanderte denne følelsen seg bare mer og mer, gjor meg gladere (MYE gladere) og veeeeldig full av energi. Vi bestemte oss for å løpe litt for å se hvordan det var siden vi var så pumped og fulle av energi. Når jeg begynner og løpe tenker jeg med en gang "Wow, jeg er faen meg rask nå". Og jeg tror faktisk aldri jeg har løpt så fort før, det var helt fantastisk. Vi kommer litt lengre bortover og begge blir enige om at vi kjenner ting. Vi setter oss ned ved ett murgjerdet bare for å sitte i ro litt, jeg ser ner i asfalten og skal akkuratt til og begynne å si "Det er som om alt utvider seg så krymper igjen, om og om igjen" (Ikke nødvendigvis ting men ett lite området av asfalten kunne utvide seg og krympe igjen) men så sier kameraten min det rett før meg, vi innser begge to at pillene har begynnt og virke og at dette kom til og bli en kjekk kveld. Litt etterpå går jeg for å pisse i skogen, alt sjangler litt når jeg står der og pisser som om jeg var drita full, så begynner jeg å dra i penisen min, bare rett og slett dra i den. Ikke noe seksuelt liksom men mer på grunn av at det såg veldig veldig rart ut som om jeg strakk den 3 ganger så lang eller noe, det var veldig merkelig.

Etter at jeg hadde vore å pissa så er vi begge to på TOPP i rusen, på det helt maksimale punktet. Bare noen minutter etterpå finner vi en helt flonkende ny FUNGERENDRE (JAAAA) sykkel som ligger langs veien. Vi tok den åsså byttet vi på å sykle midt i veien midt på natta natt til en mandag. Sykle var også forferdelig lett nå, sånn skikkelig lett at jeg bare kunne sykla flere mil uten problem. Etterpå bestemmer vi oss for å sykle å hente sykkelen MIN som sto hos en veninne sånn 30 min vekke fra der vi var, men det var ikke en diskusjon engang vi SKULLE hente den sykkelen og det var ingen problem i det hele tatt.

Vi merker også at det å snakke med hverandre er mye lettere, jeg åpnet meg helt å sa massevis av dype hemmeligheter til kameraten min, sånne som jeg ikke hadde fortalt til noen i hele verden. Jeg måtte også ringe en god kamerat som var på backpacking trip i Thailand, han også måtte få vite om alt dette tydligvis, ville bare fortelle ALLE hvor sykt inni helsikkens gøy jeg hadde det, jeg sa om igjen og om igjen høyt at jeg var så glad, jeg skrek det av full hals så glad var jeg. Hadde også veldig lyst på nærkontakt med ett menneske, ville bare ligge i senga med en jente i flere timer å kose. Det var også ekstra gøy å snakke med kameraten min om forskjellige random ting i livet, det var som om det var SKIKKELIG gøy å snakke med han om ting.

Etterpå bestemte vi oss for å sykle opp igjen mot bilen for å sette oss inni å høre på en sang fra Infected Mushroom (Bass Nipple) for vi tenkte den ville være skikkelig fet å høre på nå. Da vi hadde sykkla halveis (midt i veien) så kjørte en litt pimpa bmw forbi oss, den bråstoppte litt lenger oppe i bakken, både jeg og kameraten min så hverandre inn i øynene å bare smilte for vi visste begge to at nå kom det til og skje noe skummelt (som selvfølgelig er veldig gøy). Vi sykler opp til bilen og en "ikke-norsk" kar hopper ut av bilen å spør "Viste du fingern? Viste du fingern?!" Jeg og kameraten min bare ser dumt på hverandre å ler oss ihjel så sier vi "Nei, selvfølgelig gjorde vi ikke det". Heldigvis hadde jeg vert på en fest med han som kjørte bilen så jeg fikk roet dem ned så kjørte de igjen. Rett etterpå opplevde vi plutslig (2 timer etter vi tok pillen cirka) at vi hadde en liten nedtur i rusen, begge ble litt skuffa men begge tenkte bare at vi hadde hatt det skikkelig gøy og at det var verdt det, men etter 10 min så begynnte vi å snakke om han fyren som spurte oss om vi viste fing, så sa jeg "Om han hadde gått løs på deg hadde jeg kasta sykkelen i han sånn som dette" så løfta jeg sykkelen og kasta den alt jeg kunne rett i bakken og den fløy avgårde litt bortover veien, da jeg henta den igjen måtte jeg hekte på kjettingen igjen, da jeg gjorde det og fiksa sykkelen helt kjente vi begge to plutslig at det kom en opptur igjen, det var som om alt begynnte på ny og vi ble begge to VELDIG glad for dette selvfølgelig og ble dermed ekstra glad siden rusen gidde oss en del lykke i tillegg.

Etter masse somling rundt om kring og masse gøy når vi fram til bilen, jeg setter på sangen via AUX kabel til mobilen min og mobilen går tom for strøm 5 sekunder inn i sangen, men på dette tidspunktet er begge to landet ganske så godt igjen, så vi bestemmer oss for å "Call it a night" så han kjørte meg hjem så kjørte han hjem til seg selv. Var våken i 2 timer etter jeg kom hjem og kunne lett dratt på en fest og dansa i 5 timer til, haha. (Var våken til 7 på morgenen).

Anbefaler å prøve x en gang i livet vertfall, helst på en fest med høy musikk.
Sist endret av Mayx; 1. juli 2013 kl. 18:11.
Bra skrevet!
Problemet med ex er vel egentlig at du aldri vet helt sikkert hva du får, kan være koffein og amf for alt en vet
Hørtes helt konge ut
Trådstarter
10 5
Sitat av dingobingo Vis innlegg
Bra skrevet!
Problemet med ex er vel egentlig at du aldri vet helt sikkert hva du får, kan være koffein og amf for alt en vet
Vis hele sitatet...
Takk! Yep, er det som er skummelt synes jeg også. Jeg og kameraten min har bestemt oss for å kjøpe 6 piller til fra han fyren så vente cirka ett halvt år før vi kjøper igjen (Vil kjøpe mer av han siden vi er sikre på at det er bra greier liksom)
Sist endret av Mayx; 1. juli 2013 kl. 22:19.
Morsom historie, digger å lese førstegangs brukere av ecstacy/mdma, og seff andre kule trip rapporter på det stoffet.

Sjelden en hører om folk som løper eller sykler som gale, morsomt.

Har nok lest at det setter igang blodgjennomstrømmingen og gjør at du kan bli høyere, og at du samtidig sjekker at du har kontakt med hjertet og passer på at det trives like godt med litt aktivitet.
Trådstarter
10 5
Sitat av frontman Vis innlegg
Morsom historie, digger å lese førstegangs brukere av ecstacy/mdma, og seff andre kule trip rapporter på det stoffet.

Sjelden en hører om folk som løper eller sykler som gale, morsomt.

Har nok lest at det setter igang blodgjennomstrømmingen og gjør at du kan bli høyere, og at du samtidig sjekker at du har kontakt med hjertet og passer på at det trives like godt med litt aktivitet.
Vis hele sitatet...
Takk du Det med løpingen og syklingen er vell kanskje en greie som ikke alle gjør, haha. Vi liker mye bedre å gå ut på "eventyr" når vi har røyka eller tatt noe annet enn å sitte i en sofa til vi råtner.
Har prøvd X 1 gang, fikk en skikkelig gøy trip selv! Er veldig keen på å prøve igjen, så det blir nok en gang til