Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 17380
Hej :- ) Hvor mange her er det som spiller css/cs:go ?
hadde vært gøy med et lite competetive lag.
så bare post under her hvis noen er keene på å bli md
Må da minst hvære 5stk som spiller det her.
Tenker og tagge freak og bare knuse alle vi gamer mot ; )
jeg har ikke hatt noen og spille css med på 1... så jeg har pensjonert meg fra all counter strike da det er pittelitt artigere og spille COD og BF alene, har nesten ingen og spille md, da alle har "vokst opp" og sluttet md gaming :/ men kunne sikkert tatt et par mix'er med deg og dine venner en dag, add meg på steam da: kasoldat
Sist endret av frisksom1fisk; 29. mai 2013 kl. 07:34.
er med på CS:GO Competetive lag, var gold nova 3, men på grunn av inaktivitet, kompiser som er elendig og bad decision making gikk jeg ned i gold 1. Er gjerne med på et seriøst lag, er keen på å gå opp litt igjen. Add meg på steam: eirik28282
Sist endret av Dolandukc; 29. mai 2013 kl. 08:05. Grunn: leif
Jeg er med på alle cs spillene og er også keen på seriøst spill. Add: '' TheDip; '' på steam
Jeg spiller CS:GO. Vil ikke si at jeg er noe spesielt god dog
Hey, spiller en del kompetivt med klanen Excessive Forces ("»eF«.") Hvis noen har lyst til å utfordre oss er det bare å si ifra ^^


Nettside--> http://www.excessiveforces.co.uk/
#Invite.norge @ qnet
Never fear i is here
madm1c's Avatar
51 4
Sitat av guppy Vis innlegg
#Invite.norge @ qnet
Vis hele sitatet...
ja for der blir du jo så godt tatt imot...

on topic: blir med på et par games jeg add: madm1c
Add meg på steam
Søk på jonern3, så vil du se en profil med navnet "Granvik"

Liker å spille competitive med gode stratts, med det går en grense på hvor seriøst jeg kan spille. Er du ny i cs? Ikke noe problem, det er noen av vennene mine også
Er game dersom det er litt nivå på g. Har bare spilt CSGO så vidt da jeg ikke har noe team, var ganske aktiv i css.
Legendary Eagle Master -> shddd på steam
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har vært innaktiv på freak men adder dere når jeg kommer hjem
Jeg blir mer enn gjerne med på å game. Spiller for det meste CS GO og leter etter litt anstendige norske spillere som jeg kan spille med. Legger dere til på Steam.
Kunne verdt fint om du hadde skrevet hvilken rank du var og hvor serriøst du ville spille .. For dere som spiller cs:go add meg på steam

Name: MariusBo
Nickname: mRmINI
Spiller daglig.
Steam: gl0cky
Spiller en gang iblandt og blir sikkert med å spille med et par freaks.
Steam:doffen761
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av mRmINI Vis innlegg
Kunne verdt fint om du hadde skrevet hvilken rank du var og hvor serriøst du ville spille .. For dere som spiller cs:go add meg på steam

Name: MariusBo
Nickname: mRmINI
Vis hele sitatet...
Kanskje du skulle gjort det samme da?
Kan da legge til at jeg spiller når jeg har mulighet. For det meste i helgene og sene kvelder.
Har spilt mye CSS og har ca 360 timer på meg i CS GO. Om man skal følge den rankingen som er i spillet så ligger jeg på "Master Guardian 2".

Link til Steam profil. Legg mer gjerne til.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Kanskje du skulle gjort det samme da?
Vis hele sitatet...
Oijda. Sorry for det da, er master guardian elite akuratt nå men spiller endel men venner som akuratt har fått spillet. Har spillt 1.6 før og nå gått over til GO. Har ikke spillt for noen serriøse klaner på CS:GO enda men ville si at jeg er sånn "middels" i dette spillet.

Fornøyd nå ?
Har lagt til de fleste nå :- ) fant ikke alle pga. nye adding systemet til steam er fucked up...
invita også til en gruppe jeg slengte sammen for og holde styr på hvorfor jeg plutselig har så mange randoms x)
steam; fettegoing
nick; Lotus (kan stå noe bak)
http://steamcommunity.com/groups/weeyfreak <-- gruppa
Først og fremst, en nyhet jeg har venta lenge på http://blog.counter-strike.net/index.php/2013/06/7149/

Merker at vi begynner å bli en del folk nå. I en gammel tråd jeg lagde angående samme tema, skrev jeg at jeg var villig til å hoste en server hvis vi blir nok folk. Er dette noe som folk syntest ville være gøy? Eller vil de fleste uansett holde seg til matchmaking?

Snakker om vanlig mix. 5v5
nå finnes det jo allerede gathersamfunn i norge. på mIRC, så er det bare å joine invite.norge, men hadde vært gøy å lage en for freak though
uansett, er ganske keen på å joine litt full premade competetive manslaughter. add på steam; Powerwank

Edit: Finnes også gather for CS:S, men jeg har ikke ventrilo info til den akkurat nå
Sist endret av Bakelsjern; 9. juni 2013 kl. 15:04.
Sitat av FPV Vis innlegg
Først og fremst, en nyhet jeg har venta lenge på http://blog.counter-strike.net/index.php/2013/06/7149/

Merker at vi begynner å bli en del folk nå. I en gammel tråd jeg lagde angående samme tema, skrev jeg at jeg var villig til å hoste en server hvis vi blir nok folk. Er dette noe som folk syntest ville være gøy? Eller vil de fleste uansett holde seg til matchmaking?

Snakker om vanlig mix. 5v5
Vis hele sitatet...
Håper seriøst ikke du har ventet på en remake av mirage, da det er en av de beste mappene uten alt tullet på. Kan garantere at nye mirage kun blir brukt på public games/public servere, mens de som spiller litt mer seriøst og satser kommer til og fortsette på mirage som er nå.
Sitat av Kirso Vis innlegg
Håper seriøst ikke du har ventet på en remake av mirage, da det er en av de beste mappene uten alt tullet på. Kan garantere at nye mirage kun blir brukt på public games/public servere, mens de som spiller litt mer seriøst og satser kommer til og fortsette på mirage som er nå.
Vis hele sitatet...
Vent å se ... Vent å se ...
Gleder meg bare til å kunne spille de_dust_mirage (mehehe) i matchmaking systemet
Valve er flinke folk, så jeg krysser fingrene

Noen som har forslag til sted å rente server? Gameservers? Verygames?
Sist endret av FPV; 9. juni 2013 kl. 17:17.
Sitat av Kirso Vis innlegg
Håper seriøst ikke du har ventet på en remake av mirage, da det er en av de beste mappene uten alt tullet på. Kan garantere at nye mirage kun blir brukt på public games/public servere, mens de som spiller litt mer seriøst og satser kommer til og fortsette på mirage som er nå.
Vis hele sitatet...
+1. Uansett gøy å få inn en mirage-versjon i matchmaking-systemet.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
aktiv og erfaren spiller her som har lyst til å spille noen mixer med norske folk å ikke bare MM. add: "staggy525"
Noobish etter å ha spilt bf3 og bf4 en good stund, men jeg er lei av bf4 og vil spille cs go.

Name: realassburgers / NotSoLucky
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som blir med? Skriv navnet her så legger jeg dere til, gjerne skype også så kan vi samarbeide litt også
Skulle gjerne vært med, men jeg ble litt vel sint på noen rimelige dårlige team-mates tidligere idag og presterte å knekke headsettet mitt trenger sårt lyd
Så kjedelig da, bestilte meg G35 på komplett på onsdagen som var å fikk det i går. Kjempe headset blir litt klam på øra men er greit likevel.
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Så kjedelig da, bestilte meg G35 på komplett på onsdagen som var å fikk det i går. Kjempe headset blir litt klam på øra men er greit likevel.
Vis hele sitatet...
De er fine de, akkurat de jeg hadde også Sånn protip, de er lite solide i det lille gap'et mellom klokkene og den som går over hodet, der det står "G35" Kun en liten plast sylinder som holder de sammen, der min røyk. Smart å ungå støt som belaster der!
Sitat av iSatan Vis innlegg
De er fine de, akkurat de jeg hadde også Sånn protip, de er lite solide i det lille gap'et mellom klokkene og den som går over hodet, der det står "G35" Kun en liten plast sylinder som holder de sammen, der min røyk. Smart å ungå støt som belaster der!
Vis hele sitatet...
Veldig godt tip. Ene mitt knakk bare jeg la det i stolen
Er gjerne med på cs:go gathers

Ligger rundt master guardian rank..

steam -> espen_an
Har desverre kun 1.6 og css + de andre gamle.
Stjeler tråden litt med følgende spørsmål:

Noen som vet om en aktiv superhero mod server? Ja, jeg vet det er ganske dårlig, men jeg syntes at det var gøy før, så har lyst til å spille på nytt. Vet at cs:go ikke har det, men cs 1.6 eller cs:s, eller condition zero?
Sist endret av stinkdyr; 17. februar 2014 kl. 23:07.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Add eozed CS:GO helst. Men også CS:S
Speller cs:go spelt 218 timer, nova 2-3 driver å hopper på de hele tia.
▼ ... over en måned senere ... ▼
noen som spiller nå ?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen som er gira på litt GO gaming i kveld? :-)
Sitat av Ferdin Vis innlegg
Noen som er gira på litt GO gaming i kveld? :-)
Vis hele sitatet...
legg til hesland, tviler på at det blir noe idag men er med en annen dag :-)
Lagt dere til nå :-) Noen fler som joiner?
Legg til "pekleman" på steam. Så tar vi noen spill!
▼ ... noen uker senere ... ▼
173 timer spillt, fortsatt bare Nova 3. Er med på et kinda bra team å vi satser en del. HMU vis du vill spille