Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1212
Heihei

Jeg har akkurat fullført resten av et spill, og oppnådde en god del trophies i løpet av helgen og også tidligere, og ingen av disse kommer opp på når jeg logger inn på playstation sine sider på nett. Pleier disse å komme etter hvert eller noen andre som har samme problemer :P? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, er irriterende når de ikke viser.
Har du gått inn på trophy på ps3 for og laste de opp til Sony sine servere?

Kan også ta en stund før de oppdaterer seg.
Trådstarter
23 0
Har ikke trengt det tidligere, har blitt lastet opp noen få automatisk utenom, men jeg kan jo sjekke om det hjelper Takk for svar !
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hva er det som er så spesielt med trophies? Jeg leste nettopp et innlegg i et annet forum om Far cry 3, og der var det en tilleggspakke som ikke inneholdt trophies, og derfor var det uinteressant for en person å laste denne pakka ned.

Jeg forstår virkelig ikke hva dette har med spillopplevelsen å gjøre? Når det dukker opp at jeg har oppnådd en ny trophy, så tenker jeg bare OK, og spiller videre.
Sist endret av Fuzzybossen; 19. mai 2013 kl. 04:26.