Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 812
Hei. Har et problem med PCen min, gikk dessverre på den slik at den falt den mens jeg holdt på å ryddet rommet, og tenkte ikke mer over det (PCen var av). Når jeg startet PCen en dag eller to etter fikk jeg blue screen å regnet med at det var HDDen som var sund. Jeg har skiftet HDDen og PCen starter. Når jeg prøver å installere Windows på PCen fryser den etter "Windows is loading files..". Har også problem med at viften i skjermkortet sviver fort å sent hele tiden. Har også problem med at skjermen går i dvale om jeg trykker på restart knappen eller når "Windows is loading files.." er ferdig (går på om jeg trykker en gang til). Når skjermen har gått i dvale etter "Windows is loading files.." piper det en gang i speakeren på hovedkortet å PCen restartes (kan ta noen minutter)

[COLOR="Red"](Har klippet litt i videon slik at den ikke skal vare så lenge)[/COLOR]
http://www.youtube.com/watch?v=gVwQ9...ature=youtu.be

Har prøvd å feilsøke litt selv ved:
*Tatt ut skjermkort å byttet med et likt som stod i crossfire (har prøvd begge skjermkorta i begge PCI portene )
*Tatt ut to av RAMbrikkene å byttet frem og tilbake..

Håper noen kan hjelpe!

(Beklager for ordfeil og komma/punktom feil..)
Du kan ikke skifte til ny hdd uten å installere Windows på nytt
Trådstarter
2 0
Sitat av Marr Vis innlegg
Du kan ikke skifte til ny hdd uten å installere Windows på nytt
Vis hele sitatet...
Er klar over det men problemet er at PCen fryser når jeg prøver å installere windows.. :/ (viser i videon hva som skjer..)
Sist endret av Chris225; 9. mai 2013 kl. 16:57.
DU kan jo eventuelt prøve den feilsøkings tjenesten via BIOS. Den som sjekker RAMen or ellers om alt er som det skal. Er iallfall verdt et forsøk.
Eller prøv med live usb og se om du får samme problemet. (skal vel egentlig ikke ha alt for mye å si, ved mindre CD-rommet har blitt skadet under fallet).