Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1155
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Hei!

Såvidt jeg har forstått, er Macbooken de har på sine nettsider (apple.no) - Late 2012 modell. Stemmer dette?
Og via en kompis har jeg fått høre at det mest sannsynlig kommer en ny Macbook i juni/juli, stemmer dette?

Hvis det gjør det, hva vil evt. en forskjell fra late 2012 og den som kommer være? Er den betydelig nok til at jeg burde vente?

Takk for svar! :-)
Kjøpte nettopp en Macbook Air 11", selv akkurat nå. Kommer sannsynlig en update på den til Q3'en nå til sensommeren/høsten. Tenke selv på det samme om jeg kanskje burde ha ventet, men for meg så er det ikke nødvendig å vente på en ny, siden jeg bruker PC'en til surfing, skriving, mediabehandling osv. uansett. Du kan forsette å vente i det evige, det vil alltid komme ut en nye dings før eller senere uansett.

Den som kommer nå til sensommeren, vil i allefall ha mer HDD/SSD, bedre ditt og bedre datt. 2012 modellen vil bli satt ned i pris med et par tusen kroner også vil jeg tippe. Det samme med macbook air'en som helt sikkert vil komme som en 2013 modell MED retina skjerm. Men herregud. Hva skal man med en retina skjerm på en 11" skjerm?
Sitat av Viper33 Vis innlegg
Kjøpte nettopp en Macbook Air 11", selv akkurat nå. Kommer sannsynlig en update på den til Q3'en nå til sensommeren/høsten. Tenke selv på det samme om jeg kanskje burde ha ventet, men for meg så er det ikke nødvendig å vente på en ny, siden jeg bruker PC'en til surfing, skriving, mediabehandling osv. uansett. Du kan forsette å vente i det evige, det vil alltid komme ut en nye dings før eller senere uansett.

Den som kommer nå til sensommeren, vil i allefall ha mer HDD/SSD, bedre ditt og bedre datt. 2012 modellen vil bli satt ned i pris med et par tusen kroner også vil jeg tippe. Det samme med macbook air'en som helt sikkert vil komme som en 2013 modell MED retina skjerm. Men herregud. Hva skal man med en retina skjerm på en 11" skjerm?
Vis hele sitatet...
Haswell...
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Haswell...
Vis hele sitatet...
Ja, stemmer! Det kan bli ganske spennende å se hvordan den blir!