Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 746
Tenkte jeg skulle prøve meg på Emule igjen, siden endel folk faktisk liker det, og hevder de får bra speed osv. med det, men jeg må rett og slett si at jeg ALDRI har opplevd dette.
Har hatt masse downloads på lenge, som jeg har blitt råda til, og alle instillingene har vært korrekte, etter alle guidene osv, men det har allikevel sugd ass. Har også delt masse.

Men...anyway...jeg installerte som normalt, og satte på en del xbox-spill, men får ca hvert 10 minutt denne erroren:
Unntaket unknown software exception (0x77f75a58) oppstod i programmet på 0x77f75a58. Trykk ok for å avslutte programmet
Vis hele sitatet...
Noen som har peiling på hva som er feil?

Irriterer meg noe satans mye!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kanskje ligger svaret du trenger godt gjemt her et sted...

http://www.computing.net/security/ww...orum/7861.html

Har ikke lest det, men det er emule-relatert antar jeg!
Høres litt ut som en minneadressering som går til helvete. Testet rammen din noensinne med f.eks. memtest86?
n5k
Rokkukyu
n5k's Avatar
Trådstarter
Nei. Får teste det. Det som er rart er at jeg dro ned en ny versjon av Emule+ i går, og den funka fint. Det gjør også Overnet og DC++, og "ram-måleren" oppfører seg helt som normalt (kjører Litestep, og har en fin liten måler på skrivebordet som måler cpu og ram)...