Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1462
Jeg har spilt online poker en stund nå, og har vunnet noen kroner jeg ønsker å ta ut. Problemet er at jeg er under 18 år gammel, og vet at jeg må komme med noe dokumentasjon på at det er meg som tar ut pengene og at jeg er over 18 år gammel. Jeg fyller 18 om en stund, er det noen som vet om det er mulig å ta ut pengene etter jeg har fylt 18 (da har jeg ikke lik fødselsdato på pokerkontoen som på legitimasjonen). Er det ellers noen andre muligheter å få pengene ut på ?

Takker for alle svar
Hadde samme problem, med fulltilt for veldig mange år siden. Etter litt undersøking så var det så å si umulig å ta de ut med mindre jeg "tapte" de til en kompis.

Husk dette er en veldig vanlig måte å hvit vaske penger på, så jeg ville vært veeeeldig forsiktig, da begge parter kan bli utestengt og penger kan bli konfiskert. Jeg vet ikke hvor mye penger det er snakk om, men er det snakk om 20k pluss, ville jeg "tapt" de pengen sakte. Men da mister du en liten bit av kaken!

PM meg for mer lukrative ideer
For all del vent til du er 18 før du vil ta dem ut. Selv var jeg nære å miste gevinstene mine på dette.
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
For all del vent til du er 18 før du vil ta dem ut. Selv var jeg nære å miste gevinstene mine på dette.
Vis hele sitatet...
Han har feil fødsels nr på sin konto, da er det umulig for han å ta det ut!