Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Kommer du på freakfesten 2013?
Ja 25 17,99%
Nei 66 47,48%
Kanskje 48 34,53%
Stemmegivere: 139. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  58 9135
Vi 18 åringene får fikse vårt eget treff..
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Vi 18 åringene får fikse vårt eget treff..
Vis hele sitatet...
Les innlegget over Aldri sorgene på forskudd..
Kommer gjerne vis noen lover å bli venn med meg og kan opplyse meg litt om billige overnattings tilbud! Orker ikke være edru og kjøre hjem om natten!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Facebookevent? Trodde freak var et av stedene som fortsatt verdsatte anonymitet temmelig høyt.
Vis hele sitatet...
Det var fb-event ifjor også (:
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Tror seriøst jeg skal komme. Noen som gidder å møte meg et eller annet sted i såfall? Kjører solo
Vis hele sitatet...
Foreslår at du møter på fortreffet først.
Sitat av Lily Bowen Vis innlegg
Kunne vært kjekt med en egen tråd, navngitt på annet vis? Hva med en plakat?
Vis hele sitatet...
Kommer snart, og jobbes med.
Kudos til gjengen bak initiativet!
Vis hele sitatet...
Denne gangen er det egentlig bare Cappy (afaik).
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Vi 18 åringene får fikse vårt eget treff..
Vis hele sitatet...
Det ser jo ut til å bli 18-årsgrense nå.

Jeg oppfordrer de som er under 18 til å fikse greier etter fortreffet selv. Det skal veldig lite til. Det kan være noe så enkelt som å dra på et spisested sammen, for å sitte og prate der.
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Kommer gjerne vis noen lover å bli venn med meg og kan opplyse meg litt om billige overnattings tilbud! Orker ikke være edru og kjøre hjem om natten!
Vis hele sitatet...
Roter du litt gjennom tråder fra ifjor finner du greier. Couchsurfingtråd er også in the making.

Å finne vennlige folk er ikke noe problem på nFF-samlinger (:

All ære til Cappy for en flott innsats så langt!
Fantastisk at dere fikk til 18 årsgrense jeg er klar
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Tror seriøst jeg skal komme. Noen som gidder å møte meg et eller annet sted i såfall? Kjører solo
Vis hele sitatet...
Går veldig fint å kjøre solo. Jeg kom alene til FreakFest i fjor, kjørte alene over fjellet fra Bergen bare for å være med, og det var fullstendig verdt det. Som Jonta nevner, så kommer det snart couchsurfing-tråd, som er gull verdt hvis du kommer utenbysfra. Fikser du deg losji hos en med-freak så er mye gjort. Ha det superfett, både på før-treff, selveste Freakfest, og tiden før og etter arrangementene. Det blir kult!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Facebookevent? Trodde freak var et av stedene som fortsatt verdsatte anonymitet temmelig høyt.

Her er teksten fra eventet:

Tid: Lørdag 15 juni 20:00-03:00
Sted: Fabrikken (Vulkan/Maridalsveien 13B)
Pris: 220 kroner
Aldersgrense: 18 år
Kapasitet: 200
Billetter: www.billettservice.no +freakfest.no

Artister:
Solnørdal:
Marius Koren: https://soundcloud.com/marius_k/m-k-tech-house-mix
WeAreFiasko: https://soundcloud.com/wearefiasko

Spilletider:
20:00-21:30 Solnørdal
21:30-02:00 Marius Koren
02:00-03:00 WeAreFiasko

Info:
Konversasjon blant gjestene er prioriert fram til 00:00, etter dette blir lyden tilpasset stemningen i lokalet.
Vis hele sitatet...
Jaggu hadde ikke planlagt at Facebook eventen skulle bli oppdaget enda. Mesteparten er klart, en tråd med sticker blir lagt ut på forumet når billettene kommer ut på billettservice. Couchsurfing, bilpool og parktrefftråder blir ordnet samtidig. Det skjer før onsdag neste uke, muligens tidligere. Det er valgfritt for folk om de vil sette seg som attending på Facebook. Man kan være så anonym som man sjøl ønsker.

Sitat av moret Vis innlegg
Jeg vil tro at de aller fleste som deltar på treff synes det er morsomme greier. Det er jo blitt arrangert haugevis av treff, og freakfest hele to ganger, tidligere. Så noe "riktig" har man jo gjort siden dette er noe som repeteres.

Vi er fler menn. Men, de jentene som har vært med har etter det jeg erfarer også kost seg masse. Om du er hypp på sjekke jenter er kanskje ikke treff og fester i freak-stil helt greia, men om du er gira på å kose deg så er det ikke så dumt å ta turen.

Hvem vi er; mange forksjellige personer med massevis av bakgrunner og preferanser. Det eneste vi har totalt til felles er at vi henger på dette nettstedet.
Vis hele sitatet...
Helt enig! Freakfesten går jo ut på sosialisering med medlemmer og bekjente av forumet. Så man må jo bare forvente seg den type mennesker som man diskuterer med her til vanlig, og majoriteten av dem er gutter/menn. Sjekking kan man jo alltids drive med de resterende 364 dagene i året.

Freakfestene er jo kjempe artige! Digger å gå rundt i lokalet hilse på random folk, og muligens finne ut at man har vært i heftige diskusjoner med dem tidligere.
Nedtur at det er 20 års grense da. Tenkte å ta med meg noen på 18. Men men....
Perfekt at du mekket opp 18-årsgrense Cappy, du er en helt