Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 590
Okay, så jeg har tenkt å bestille meg et billigt og bra headsett, hadde vært fint om det var en mic på den også. [COLOR="Magenta"][REDIGERT] Det er for gaming.[/COLOR]

Okay, min pris ligger på rundt 100-850 norske kroner. Jeg holder meg til komplett.no / expert.no

Fint om dere kan hjelpe meg å finne et bra et.

Har sett litt på dette headsettet, er det bra? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=750936#extra

Gi meg gjerne masse tips :-)

Vennlig hilsen,
Norskemannen.
Sist endret av Norskemannen; 16. mars 2013 kl. 19:03.
Jeg anbefaler G35 fra Logitech, det går rundt hele øret, og gir deg en veldig god innlevelse i spill, film og musikk. Mikrofon kvaliteten er også god.
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Jeg anbefaler G35 fra Logitech, det går rundt hele øret, og gir deg en veldig god innlevelse i spill, film og musikk. Mikrofon kvaliteten er også god.
Vis hele sitatet...
Aha, så et par kommentarer på det headsettet, noen klager på det, er litt usikker.

fant dette her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761196

er det noe bra ? trenger bare gode råd før jeg bestiller noe. Vill ikke waste penger på noe som ikke er bra :P.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Jeg har selv G35 men mitt er trådløst. Er meget fornøyd med kvaliteten på mikken og lyden. Behagelig å ha på hodet og greie knapper på siden for å pause og skifte musikk.
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Jeg har selv G35 men mitt er trådløst. Er meget fornøyd med kvaliteten på mikken og lyden. Behagelig å ha på hodet og greie knapper på siden for å pause og skifte musikk.
Vis hele sitatet...
Okay, har nå bestilt meg en g35! gleder meg til jeg får det!

Takk skal dere ha!
G35 er et supert headsett, for å føye litt på det som tidligere er sagt her. Det lekker veldig lite lyd, selv på 100% volum. God mikrofon, og surround lyden er heller ikke noe å klage på. Er i tillegg litt morsomt med de forskjellige stemmevrengningene som kommer med G35 programmet