Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1317
Sitter nå her med skjegget i postkassa.


Skal skrive et lite referat av denne uhyggelige serien av hendelser. Jeg sitter her rolig og trøtt, ikke fådd slurpet i meg mårrakaffen engang, og skal legge snøscooteren min ut for salg på Finn.no. Jeg leter frem vognkortet og alt for og få informasjonen rett og skriver alt som er modifisert og fikset på scooteren, og trykker på "neste"... Det som skjer da er faktisk at hele driten logger seg ut, og jeg sitter her med rykninger i høyre øye og måpte.


Etterhvert da det går opp for meg hva som skjedde, og fant ut at teksten ikke var mellomlagret, klarte jeg og bli så forbandet eg begynte og foss-blø neseblod. I det åndssvake øyeblikket som fulgte følelsen av blod i full galopp ut nesen, klarte jeg og springe over ledningen til anlegget og her selvfølgelig knekke mini-jack'en....


Det vi må gjøre nå freaks er en ting som kalles brainstorming, dere må hjelpe meg og være kreativ og finne måter for og få denne ut. Er en liten tupp som stikker ut på den brekte delen, så sitter nå med metall-fil og prøver å få denne slipt til.
grip tak i den delen som stikker ut med tang? dumt å file den ned når det er eneste å ta tak i
tang? eventuellt skru opp pc å prøve å dytte den ut fra baksiden
laptop?
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av skepsis Vis innlegg
tang? eventuellt skru opp pc å prøve å dytte den ut fra baksiden
laptop?
Vis hele sitatet...
Jepp, Asus G74SX.

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
grip tak i den delen som stikker ut med tang? dumt å file den ned når det er eneste å ta tak i
Vis hele sitatet...
Mente selvfølgelig at jeg slipte en pinsett til for nettopp det, men fanme usikker på om det går..
hvis det er laptop er den loddet fast på hovedkortet, så hvis du ikke får den ut må du levere den... da får du nok bare prøve alle midler for å få den ut
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Enkel fiks == superlim + fyrstikk, hold på plass til det stivner, dra ut.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Enkel fiks == superlim + fyrstikk, hold på plass til det stivner, dra ut.
Vis hele sitatet...
Har ikke kirurgiske never for og si det sånn, så må vell drille inngangen opp nå..
Drille opp inngangen? Uten kirurgiske never? Da er det vel bedre å la den sitte der, når headset og lydkort er ødelagt uansett..Superlim og fyrstikk er den beste idèen, du klarer jo å holde den der i noen sek til det størkner? Eller feste den på en måte?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Har ikke kirurgiske never for og si det sånn, så må vell drille inngangen opp nå..
Vis hele sitatet...
Fiks sak som holder fyrstikken på plass i rett høyde, så kan du gå å drikke ett par kopper med kaffe mens den stivner
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Kan du ta et bilde så vi får sett hvordan det ser ut? Det høres veldig enkelt ut det du nevner. Mest sannsynlig kan du bare bruke en tang og dra den ut, eller fyrstikk og lim som er nevnt over her
Klarer du å se noe av metall? Smell igang loddebolten og lodd fast en ledning til metallet. Så napper du jævern ut...
Why so serious?
Fystikk (eller noe annet tynt) + lim er nok det beste alternativet du har. Prøve å drille den ut virker bare dumt.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Lim gjorde det bare verre, igrunn. Har dessverre ikke et kamera som kan fokusere så grundig, så bilde går ikke...


Jeg skal ut i garasjen og snurre igang kuttskiva og slipe pinsetten tyn nok, tar jo år å dag for hånd.
Imma Papa Jo!
PapaJo's Avatar
Jeg hadde samme problem en gang, jeg tok bare en slik tynn *kirurgi-pirke ting og litt limpistol lim på enden, for å så feste den på enden av jacken i ett par sekunder.
(*Har litt utstyr hjemme, i tilfelle jeg må gjøre hjemmekontor)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Enough said.


Ble aldri noe ordning på dette, men får se etterhvert om jeg bytter ut hele lydkortet.