Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1426
Hei!

Fotballklubben jeg er en del i styret til er i gang med å bestille nytt draktsett og nye drakter. I den forbindelse så var det ønskelig fra produsenten at logoen vår var i bedre kvalitet, og for å si det slik så er jeg veldig enig i det. Logoen vår foreløpig ser ut som om den kunne vært laget av en 10-åring.

Det jeg egentlig lurer på er om noen her kunne vært interessert i å hjelpe klubben min med å freshe opp/redesigne klubblogoen vår? Tror ikke det skal være så veldig mye arbeid for noen som er veldig dreven i photoshop eller andre bilderedigeringsprogrammer. Ingen i klubben er noe dyktige på det feltet, så vi ville satt stor stor pris på hvis noen gadd å gjøre dette! Send meg gjerne melding her på forumet, så skal jeg sende logoen vår og noen ideer for hvordan jeg kunne sett for meg at den skulle sett ut!

Mvh.
Alexander
Hei, er dette en betalt jobb?
Send nåværende logo og krav på pm så skal jeg se hva jeg kan.
Hva heter klubben og hvordan ser logoen dere bruker nå ut?