Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2600
usertitle import
bleh's Avatar
Freakere som ikke har spesielle planer for en flott mandagskveld bør vurdere å henge seg på dette. Freakfolk er alltid bra. Jeg tenker pils og generellt godt liv, men ikke noe dunkdunkexodus.

Jeg er 24 mann fra Bergen, får muligens med meg et par andre nFF'ere, men uansett blir det nok noen av mine irl venner der. De digger freak, så should be no problemos. Oppdaterer tråden når kvelden begynner, og om det i det hele tatt er interesse nok. (Seriøst, mandager er en flott dag å ta seg et par halve. Flotte steder og flotte folk.)

Jeg bidrar med god stemning og hvis noen er glad i god whisky vet jeg om et par flotte steder.

Kom med forslag for steder. Jeg er åpen for det meste.

EDIT;
Jeg bør vel komme med et par forslag selv, men det er så mye å velge mellom som er ok. No stress er tidens favoritt, avslappende sted med folk bak baren som vet hva de holder på med. God stemning!
Sist endret av bleh; 18. februar 2013 kl. 03:55.
Hadde jeg sett denne tråden tidligere så hadde jeg nok slengt med
Sist endret av Monod; 18. februar 2013 kl. 22:49.
Jeg også, er gjerne med på freak pilser, kan ordne noen flere?
Hadde jeg sett denne før så hadde jeg lett vært med. Er med på neste pils.
Er ikke mandag imorgen?
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Er ikke mandag imorgen?
Vis hele sitatet...
Førstepost.
Dato.
Multitalent!
mandagspils? ikke for å støte noen, men dette høres ut som et konsept for studenter eller folk som har litt variabel arbeidstid?

for min del passer det mye bedre med fredagspils!
For meg passer det på mandag siden jeg reiser vekk på fredag. Uten om det passer alle dager for meg.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av xpl0rer Vis innlegg
mandagspils? ikke for å støte noen, men dette høres ut som et konsept for studenter eller folk som har litt variabel arbeidstid?
Vis hele sitatet...
Du vet da godt at >95% av brukermassen på nFF er ungdomsskoleelever, studenter og arbeidsløse. Ikke noe galt med mandager, med andre ord.
Dere vet at dette har vært, ja?

aka
Dere vet at dette allerede er gjennomført?
Sist endret av Rusmisbrukeren; 25. februar 2013 kl. 00:23.
Ja, men det er ingenting i tråden som tyder på at det ble gjennomført Med andre ord finnes det fremdeles en del pils der ute som ikke ble drukket. Mangler bare at noen tar insj, for øltørsten ser det ikke ut til å være noe galt med.
usertitle import
bleh's Avatar
Trådstarter
Se der - et helt ok skrevet innlegg med promille på...ja, en smule.

Pilsen ble gjennomført den, men ingen aktive nFF'ere som var med, ettersom jeg helt hadde glemt at jeg i det hele tatt hadde invitert nFF med på morroa.
Glemte jo helt tråden, så annonseringen var ganske på rævva.

Mandag er btw en flott dag for øl, er ikke alle som jobber 9-4. Neste gang jeg tenker på å lage pilstreff skal jeg gjennomføre det litt bedre enn å poste noe på fylla og glemme hele greia.