Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 950
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
hellO!

Webhost forandrer seg mye fra år til år - nå ønsker jeg (og sikkert flere etter at de har søkt på denne tråden på Google e.l) å vite hva dere synes er den beste norske webhosten.

Tre viktige kriterier er nødvendig for å liste de opp:

- Pris
- Kundeservice/support
- Spesifikasjoner i forhold til pris

Så, da er det bare å kjøre på. Selv vil jeg bare legge til at host1 er dyrere enn one.com, der one leverer fri trafikk og 10GB på den billigste webhotellpakken. :-)
one.com er ikke norsk.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Trådstarter
Sitat av Legevakten Vis innlegg
one.com er ikke norsk.
Vis hele sitatet...
One.com; tolker den som norsk i og med nettsiden er norsk, kundeservice er norsk - eneste serveren som er dansk.
Sitat av Ru11er Vis innlegg
hellO!

Webhost forandrer seg mye fra år til år - nå ønsker jeg (og sikkert flere etter at de har søkt på denne tråden på Google e.l) å vite hva dere synes er den beste norske webhosten.

Tre viktige kriterier er nødvendig for å liste de opp:

- Pris
- Kundeservice/support
- Spesifikasjoner i forhold til pris

Så, da er det bare å kjøre på. Selv vil jeg bare legge til at host1 er dyrere enn one.com, der one leverer fri trafikk og 10GB på den billigste webhotellpakken. :-)
Vis hele sitatet...
Selv brukte jeg One.com før, men er svært glad for at jeg har gått over til Host1. Enestående service og ikke minst: Cpanel.

Leverer fri trafikk? Den kjøper jeg ikke. De har garantert en "skjult" grense.
Sist endret av Spelly; 19. februar 2013 kl. 01:39.
host1.no ingen over, ingen vedsiden. pris betyr forøvrig ingenting så lenge det ikke er ekstreme prisforskjeller.