Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1206
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hei
Jeg blir å være flere dager uten internett snart, og selv om jeg er ganske sikker på at dette spørsmålet er blitt spurt før, er det helt sikkert kommet ut nye spill siden da.

Så jeg lurte på om noen hadde gode tips til offline spill jeg kan spille?



(jeg har allerede Minecraft, Dishonored, FM13, Farcry 3 og Skyrim)

(Det er fly, buss, og andre ting det er snakk om, så mosjon eller å gå meg en tur er ikke mulig)
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Vil anbefale Dark Souls, utrolig gøy spill, men med veldig bratt læringskurve, men utrolig gøy når man begynner å få det til!
Euro Truck Simulator 2, ser kanskje ut som et utrolig kjedelig spill, men utrolig fett egentlig, haha.
Rigs of Rods

Gratis spill, slår ihjel ufattelig mange timer på det.

Portal 2 er og et genialt spill, brenne folk levende ftw!
ObeseVirgin
Gobsen's Avatar
16 2
Vist du liker RPG hack 'n slash vile eg anbefalt: Titan quest og diablo 2.
VVVVVV. Er du i rett humør kan dette spilles i timesvis.
FM13 tar veldig mye tid! så det er et veldig bra tidsfordriv.


ikke glem GTA!

family guy back to multiuniverse er også et ganske kult spill, om du har lyst på et avbrekk fra de andre seriøse spillene!
Sist endret av koalafant; 11. februar 2013 kl. 21:57.
Pokemon! (VBA)

Jeg har hørt at Dustforce er et fett spill (Steam).
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
OTTD all the way...
Sitat av Huztle Vis innlegg
Euro Truck Simulator 2, ser kanskje ut som et utrolig kjedelig spill, men utrolig fett egentlig, haha.
Vis hele sitatet...

Dette!

Andre spill er Mount and Blade: Warband, Trackmania og Rise of Nations(samt RTS-spill generelt.)
Cuantum Conundrum. Genialt spill som jeg har hørt kan minne om Portal (Personlig har jeg aldri prøvd Portal, så jeg er ikke sikker).