Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1016
God morgen

Så mine Siberia V2 begynner å bli gamle og skal gå for noen nye, men har ikke anelse om hvilke. Litt av kravene mine er her:
  • Skal ikke koste mye mer enn 1000 kroner.
  • Micen skal være av god kvalitet.
  • Skal egne seg godt til gaming og genrelle andre ting.
  • Helst ikke en 5cm lang kabel slik som fulgte med mobilen min.

Håper jeg ikke var alt for kravstor nå men vi får se. Takk for all hjelp.
Logitech G35! Utrolig god headsett! Er på tilbud nu så kjøp den!
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sennheiser pc 350, samme elementer som er i mitt headsett, og er av veldig bra kvalitet, lyden er fyldig, varm og ballansert lyd.

Mic'en holder sennheiser kvalitet, og gir dermed meget god lyd.

Koster vell rundt en tusenlapp
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Om du vil ha god lyd er ikke headsett noe å gå etter. Kjøp et par ordentlige headphones (du får bl.a DT770, ATH-M-50 o.l til ca 1000)
Kjøp så en bordmikrofon i tillegg. Ja, du får dårligere mic, men lyden er hundre ganger bedre.
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Sennheiser pc 350, samme elementer som er i mitt headsett, og er av veldig bra kvalitet, lyden er fyldig, varm og ballansert lyd.

Mic'en holder sennheiser kvalitet, og gir dermed meget god lyd.

Koster vell rundt en tusenlapp
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke 360?
Sist endret av MetKoY; 10. februar 2013 kl. 12:58.
Sitat av MetKoY Vis innlegg
Så bra ut, men hvorfor ikke 360?
Vis hele sitatet...
350 er lukket, 360 er åpent(mer lyd kommer inn). Jeg liker selv 360 bedre pga jeg har dårlig erfaring med og bli svett i øret av lukkede headsett.
Sitat av Gulingen Vis innlegg
Logitech G35! Utrolig god headsett! Er på tilbud nu så kjøp den!
Vis hele sitatet...
Har vært på tilbud i halvannet år.
CM Sirus. Er storfornøyd med mitt. I forhold til Logitech G-headsettene har jeg ingen gode erfaringer. Hadde G930 som jeg byttet 3 ganger før jeg bestemte meg for å kjøpe et annet headsett (CM Sirus på anbefaling fra en kompis).

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761196
Styr unna G35 sier jeg bare...
Sitat av Nexxzow Vis innlegg
Styr unna G35 sier jeg bare...
Vis hele sitatet...
Fordi?

Jeg har G35 selv og har ingenting å klage på.
Kan selvfølgelig ikke sammenlignes med et headset til 2.000,-+, men når det kun koster 500-600,- så er det verdt å sjekke ut.
Sist endret av Bombasa; 10. februar 2013 kl. 19:06.
On duty
McVellet's Avatar
Trådstarter
Hm, aner ikke hva jeg skal gå får. Vurderer senneheiser som ble nevnt tidligere og kanskje G930/G35. Hva tenker dere?