Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1842
Er ute etter alternativer til de svake cannabiodene, og svake etizolamene som finnes på rc markeddet... likte godt mephedrone en gang i tiden, speeda, men likevel mye eufori.

Kan noen si noe om forskjellen på:
MDPV
4-MEC
Methylone

Sitat av cannaslutt Vis innlegg
Er ute etter alternativer til de svake cannabiodene, og svake etizolamene som finnes på rc markeddet... likte godt mephedrone en gang i tiden, speeda, men likevel mye eufori.

Kan noen si noe om forskjellen på:
MDPV
4-MEC
Methylone
Vis hele sitatet...
-Ganske sansynlig jeg tester Methylone (3,4-metylendioksymetamfetamin N-methylcathinone og M1 / ​​BK-MDMA), da dette etter alt jeg har lest på bør være lovlig! skyt meg om jeg tar feil...

Ser ut til at MDPV, 4-MEC og Methylone skal være de mest euforiske, uten mye visuals, hangover, varighet osv.
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Er ikke MDPV det mye omtalte badesaltet, eller zombiedopet som mange kaller det?
Utifra det jeg har lest er MDPV noe av det mest ustabile RC'en som er der ute. Folk rapporterer om bra effekt i starten, men at de gode effektene som eufori går over etter noen timer. Fortsatt fyller folk på og går i flere dager på MDPV kjør og blir relativt psykotiske etter en stund. Vil ikke påstå det skjer med alle, men det virker å ha et forferdelig stort avhengighetspotensiale, noen klarer ikke ligge unna når de først har begynt.
Sist endret av Bothrops; 6. februar 2013 kl. 08:39.
Jeg har bare testet methylone, min erfaring er at dette er en chill rus. En blir glad, gira, og musikk samt mennesker er herlig. Pass på at dose på 300mg+ ikke fører til mere funk, men heller bare mer kvalme.
Uansett, så er vell mdpv dette zombiedopet folk blir mongo av.. Har ikke noe erfaring med det men jeg styrer vertfall unna det.
Min erfaring med methylone er at det ga en fin euforisk rus men at nedturen (og evt hangover) kunne være lang og preget av kvalme og generel nedsatt allmenntilstand. Har hatt litt forskjellig opplevelser med forskjellige doseringer og administreringer av det, men gjennomsnittserfaringen har vært at rusen nok ikke var verdt nedturen.
MDPV er ikke spesielt euforisk, men det er det du blir mest speeda av de tre du har listet opp. Det er også en fin snarvei til psykotiske tendenser. Skal ikke mer enn en døgn våken på det før du merker det.

Methylone er et ganske euforisk stoff mens du samtidig er relativt avslappet dvs. ikke spesielt speeda. Jeg har aldri hatt noen kjip nedtur på det heller.(Jeg har erfart at det er stor forskjell fra batch til batch. Og jeg kjøper alltid krystaller og ikke pulver.)

4-MEC er det jeg syns ligner mest på Mephedrone av disse tre. Ganske euforisk og litt speeda. Har heller aldri hatt noen spesiell nedtur på det. Går også alltid for krystaller.
Sitat av Saviorself Vis innlegg
MDPV er ikke spesielt euforisk, men det er det du blir mest speeda av de tre du har listet opp. Det er også en fin snarvei til psykotiske tendenser. Skal ikke mer enn en døgn våken på det før du merker det.

Methylone er et ganske euforisk stoff mens du samtidig er relativt avslappet dvs. ikke spesielt speeda. Jeg har aldri hatt noen kjip nedtur på det heller.(Jeg har erfart at det er stor forskjell fra batch til batch. Og jeg kjøper alltid krystaller og ikke pulver.)

4-MEC er det jeg syns ligner mest på Mephedrone av disse tre. Ganske euforisk og litt speeda. Har heller aldri hatt noen spesiell nedtur på det. Går også alltid for krystaller.
Vis hele sitatet...
Fin oversikt! Takk, skjønner tegningen. Tror Methylone er min greie.
Har du noe innsikt i forskjellene på: APB/MAPB/5 ? Syns nesten alt av RC er stimulanter som dermed blir å regne mest likt amfetamin dersom man skal trekke frem en spesielt kjent en. Noen som ligner på cola? Evnt andre kjente midler?
Har 1g med methylone, kan vell gi en mini rapport når jeg får testa det
Sitat av random_kid Vis innlegg
Har 1g med methylone, kan vell gi en mini rapport når jeg får testa det
Vis hele sitatet...
nice, skal lese