Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1823
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Etter å ha surfet i en halvtime finner jeg nada som kan hjelpe meg. Jeg vil ikke skrive et script, jeg vil bygge en .jar fra grunnen av der jeg evnt laster inn vanlig runescape.com eller en private server (en replika).

Hvordan skriver jeg en .jar som laster inn et javaspill inn i din .jar slik at du kan bygge en bot med din egen API?


Til de som trenger å vite det, det er for en privateserver.
-- INGEN MORALPREKENER TAKK --
Bruke RSBOT å lag et skript. Enkelt som bare det.
Sitat av lian1337 Vis innlegg
Bruke RSBOT å lag et skript. Enkelt som bare det.
Vis hele sitatet...
Fint du falt ut før andre setningen hvor trådstarter skrev han ikke ønsket å skrive et script.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Sitat av lian1337 Vis innlegg
Bruke RSBOT å lag et skript. Enkelt som bare det.
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde lest hadde du sett det som en annen kommenterte på.

For å legge til: Jeg har bottet 150 dager ingame med RSBot.
Du kan jo Laste ned en Gratis Runescape bot. Den heter Epicbot. Den er veldig bra! har brukt den mannge ganger. Du kan laste ned Epicbot her : www.epicbot.com Jeg er glad for og hjelpe
Du kan vel prøve å få tak i kildekoden til en allerede eksisterende bot for å se hvordan de invoker calls i runescape? Vet ikke så mye om hvordan dette blir gjort ettersom det kjøres i en browser.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Sitat av hayer Vis innlegg
Du kan vel prøve å få tak i kildekoden til en allerede eksisterende bot for å se hvordan de invoker calls i runescape? Vet ikke så mye om hvordan dette blir gjort ettersom det kjøres i en browser.
Vis hele sitatet...
De botsene som er laget til nå kjører en .jar der de laster inn runescape spillet.

Skal prøve å dekompile en tidligere source jeg fant.
Klarer du å kode .java da?

Trodde forresten slike boter var utgått etter novemberoppdateringen?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tidligere versjoner av RSBot var open source. Om du søker litt rundt vil du nok kunne finne et slik eksemplar

Sitat av Paradigm Vis innlegg
Klarer du å kode .java da?

Trodde forresten slike boter var utgått etter novemberoppdateringen?
Vis hele sitatet...
De vil nok aldri bli helt kvitt bots. Har ikke vært aktiv in-game siden 2011, men har selv sett advertisement bots i world 2 bli utestengt etter få minutter ^_^