Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 7746
Hei!

Noen som vet hvor man kan få kjøpt Red Bull drikkeflaske? / vannflaske..
Slike selger de over alt jeg bor. Det er med Red Bull i, men du kan jo fylle den med vann etterpå?
Trådstarter
Sitat av chiller123 Vis innlegg
Slike selger de over alt jeg bor. Det er med Red Bull i, men du kan jo fylle den med vann etterpå?
Vis hele sitatet...
Ja selger slike her og på butikkene, men kunne tenkt meg sånn type med sånn drikketut? eller hva det heter....
Det er reklameeffekter, du får ikke kjøpt sånt.

Ta en telefon til Red Bull Norge, greie folk som jobber der.
Trådstarter
Sitat av Badapple Vis innlegg
http://www.redbullshop.com/redbull/e...e/p/FBM-102411
første som kom opp ved et enkelt google søk.
Vis hele sitatet...
Ja jeg og fant den

Men jeg mener en slik http://back9network.com/players/arti...eekly-workout/
Hvorfor ikke bare kjøpe ei vannflaske til 50 kroner på G sport? Sparer deg for tid og penger.
Sitat av Kugel Vis innlegg
Hvorfor ikke bare kjøpe ei vannflaske til 50 kroner på G sport? Sparer deg for tid og penger.
Vis hele sitatet...
Bedre å kjøpe en halvlitersflaske med imsdal eller noe og bruke den til vannflaske. Bedre å drikke av også.
Regner nå med han skal ha den for utseendets skyld. Hadde han bare trengt en drikkeflaske, hadde han neppe spurt om det her.
Som sagt av en over her, får man ikke kjøpt "ordentlige" Red Bull reklameeffekter. Var noen som siterte en e-post fra Red Bull i en annen tråd for en god stund tilbake, hvor de sa at all reklame var forbeholdt utøvere som var sponset. Får sikkert tak i noe på ebay eller lignende.
Trådstarter
Prata med redbull idag, og de skulle sende meg 2 flasker Ordner seg for snille gutter
Beklager for å stjele tråden, men er det noen som har merket at prisen på redbull har sunket en del?
De fant sikkert ut at det var alt for overpriset i forhold til andre energidrikker.
Sist endret av Lacertosus; 29. januar 2013 kl. 19:45.
250 kroner for 24x250 ml? Har det ikke alltid vært den prisen? Snakker svensk pris såklart..
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Beklager for å stjele tråden, men er det noen som har merket at prisen på redbull har sunket en del?
De fant sikkert ut at det var alt for overpriset i forhold til andre energidrikker.
Vis hele sitatet...
Var på Rema 1000 i stad, og da skulle de ha rundt 75 kr. for en 4-pakkning.(husker ikke eksakt pris.) om dette er normalt i Norge vet jeg ikke, men jeg droppet det i allefall.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Var på Rema 1000 i stad, og da skulle de ha rundt 75 kr. for en 4-pakkning.(husker ikke eksakt pris.) om dette er normalt i Norge vet jeg ikke, men jeg droppet det i allefall.
Vis hele sitatet...


sunket!? 4 pakning sparer du kansje 5kr

der jeg bor koster det 20kr for en 250ml RB

mens battery og burn koster rundt 15 spenn tror jeg, 20 for 500ml burn

mens i sverige er prisen for battery 24x33, 150kr

(synes red bull smaker best og "fungerer" best da men er så himla dyrt i forhold til andre)
Sitat av Carlozero Vis innlegg
sunket!? 4 pakning sparer du kansje 5kr

der jeg bor koster det 20kr for en 250ml RB

mens battery og burn koster rundt 15 spenn tror jeg, 20 for 500ml burn

mens i sverige er prisen for battery 24x33, 150kr

(synes red bull smaker best og "fungerer" best da men er så himla dyrt i forhold til andre)
Vis hele sitatet...
Her en dag kostet en 500ml boks med redbull 26 eller 27 kroner hos kiwi. Før kostet den 32kr.
Sist endret av Lacertosus; 29. januar 2013 kl. 22:00.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Her en dag kostet en 500ml boks med redbull 26 eller 27 kroner hos kiwi. Før kostet den 31-32kr.
Vis hele sitatet...
Koster 34,- Kr på Kiwi'n her.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Koster 34,- Kr på Kiwi'n her.
Vis hele sitatet...
Mulig det var 34kr ja. Ble litt paff når jeg så at den hadde sunket helt ned til 26-27kr her en dag for 500ml. Er helt sikker på at den kostet noe sånt.
På narvesen kostet den over 50kr (!!) for ett år siden eller noe sånt.
Sist endret av Lacertosus; 29. januar 2013 kl. 22:02.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Koster 34,- Kr på Kiwi'n her.
Vis hele sitatet...
På høy tid å flytte herfra, da

Sitat av halsen89 Vis innlegg
Prata med redbull idag, og de skulle sende meg 2 flasker Ordner seg for snille gutter
Vis hele sitatet...
Gratis?
Sitat av ToheZ Vis innlegg
På høy tid å flytte herfra, da
Vis hele sitatet...
Flytter med ENGANG orker ikke de SYKE prisene på Red Bull!

Noen som har noen statistikk for priser på Red Bull, rundt i norge ?
Så jeg vet hvor jeg skal flytte.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Mulig det var 34kr ja. Ble litt paff når jeg så at den hadde sunket helt ned til 26-27kr her en dag for 500ml. Er helt sikker på at den kostet noe sånt.
På narvesen kostet den over 50kr (!!) for ett år siden eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
Jeg mener å ha sett 500ml for 75 kroner på Shell 7/11. Det er ran. Hva har de i boksene sine? Holywater?
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Flytter med ENGANG orker ikke de SYKE prisene på Red Bull!

Noen som har noen statistikk for priser på Red Bull, rundt i norge ?
Så jeg vet hvor jeg skal flytte.
Vis hele sitatet...
Flytt til østfold område så har du 20 min til svinesund.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Flytter med ENGANG orker ikke de SYKE prisene på Red Bull!

Noen som har noen statistikk for priser på Red Bull, rundt i norge ?
Så jeg vet hvor jeg skal flytte.
Vis hele sitatet...
Vurderer du helt seriøst å flytte pga prisen på redbull?

Ta en tur til Svinesund av og til da vettu, får det vel relativt billig der, i forhold til Norge.

Ellers kan du jo sjekke Storcash, de selger brett med energidrikker til innkjøpspris eller noe for firmaer osv. (Mot at du har firmakort dit, da.)