Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1745
Jeg tok i bruk et program "Miofactory 3.26" for en tid siden. Nå ønsker jeg å betale for programmet, men utviklerene har lagt ned bedriften og hjemmesiden.
Det er altså ingen mulighet for å kjøpe programmet lenger. Jeg har sendt eposter og prøvd å kontakte dem til ingen nytte. Antar da at det er stuerent å få hjelp til dette.

Når jeg klikker "Register" i programmet får jeg opp et tekstfelt der jeg skriver inn min epostadresse. Dersom jeg gjør det og klikker "Register" kommer det opp en "boks" der det står "Registering Miofactory Downloading result"
Etter 20 sekunder kommer en boks med "Registration failed. Sorry cannot connect to the registration server. Please retry later"

Noen som vet om noen triks?
Det her er kjent problem, Det er samme problemet DRM har, vil si at når dem slår av licens server så klikker alt.
Programet prøver og kontakt en server som skal gi deg regnr men det server er slått av.
Kan du poste link til programet ? eks sendspace.com
Trådstarter
4 0
Hei og takk for svar. http://www.sendspace.com/file/pmqe37
Takk for tips ang sendspace forresten

Hjemmesiden deres er som sagt lagt ned, men kort fortalt :
Miofactory fungerer 100% som gratisversjon, men produktet jeg lager får en irriterende "boble" hver gang jeg starter det. Denne "boblen" er eneste ulempen, pluss at jeg har jo ikke tilgang til "Documentation center" som lå på nettsiden deres. Har googlet så godt jeg kan...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det løste seg til slutt, trulsn har svaret.
Trådstarter
4 0
Tusen takk ontheroad. Du er helt suveren!!!