Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1218
Fra idag..

måtte bruke ghost remove her.. han var litt i bevegelse ..

Veldig bra. God sammensmeltning mellom farger og svart hvitt. Det eneste er at det ikke blir så veldig bra om man forstørrer det opp siden det er en del støy (For høy ISO eller for oppskarpet) på himmelen. - Fin hund forresten.
Sist endret av Fuzzybossen; 27. januar 2013 kl. 21:40.
Kanskje det største makkverket av et bilde jeg har sett på en stund. HDR er for fotografer hva bevel&emboss var for webdesignere på nittidallet: forferdelig misbrukt av alle som overdriver effekten
Sitat av moridin Vis innlegg
Kanskje det største makkverket av et bilde jeg har sett på en stund. HDR er for fotografer hva bevel&emboss var for webdesignere på nittidallet: forferdelig misbrukt av alle som overdriver effekten
Vis hele sitatet...
ser jo motstanden din av hdr.. men hadde ikke jeg fortalt da på forhånd.. så hadde faen ikke du sett det en gang (selv om jeg har brukt ghost remove) .. skal du gi kritikk.. så gi kritikk så gir deg troverdighet ..

Remy
Likte bildet, men synd at du ble nødt til å bruke ghost remove.

Hadde vært bedre med bare et fint bilde av bikkja foran flott landskap her. Passet ikke helt med HDR.
Sitat av hansapils Vis innlegg
men hadde ikke jeg fortalt da på forhånd.. så hadde faen ikke du sett det en gang (selv om jeg har brukt ghost remove)
Vis hele sitatet...
Jo, det ser man temmelig lett.
Bildet var dog helt greit for min del.
stilig bilde, men det som får meg virkelig vekk fra selve fotoet er at det ser ut som bikja er delt i to eller noe, føler det skulle stukket noe bein ut fra venstre der... Er mulig dette bare er meg, men trodde en del av bikja var borte elns. Så det jeg mener, litt rar stilling på hunden, ellers fint
Sist endret av iSatan; 28. januar 2013 kl. 02:57.