Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1193
Hei, kjøpte for en stund siden, og merker når jeg ser på youtube vids, uten surround så har jeg høy lyd på høre side og lav på venstre, mens vist jeg setter på surround så får jeg en helt rar lyd siden alle høytalerne spiller samtidig, noen som vet hva jeg evt kan gjøre?

- Kim


(Har ikke gjort noe med headsettet, bare plugget det i og instalert "konfigurer G35") men kan ikke gjøre noe der
Jeg opplevde samme problemet med mitt G930, men fikk løst det med et kjapt Google-søk. Du kan lese mer om det i denne tråden: http://freak.no/forum/showthread.php...highlight=G930
Litt ot, men ambefaler at du kjøper et annet headset enn G35.. Før garantien går ut, sprekker plstikken som bare det og alt blir stress med å senne det inn.. Har gjort det med 3 G35 nå... vill spurt om å få pengene tilbake hvis jeg var deg... Mange driverproblemer er det også.. :P Men ja det var det jeg ville si.. Beklager hvis du ikke er enig, men følte bare for å dele min personlig erfaring
Sitat av Nexxzow Vis innlegg
Litt ot, men ambefaler at du kjøper et annet headset enn G35.. Før garantien går ut, sprekker plstikken som bare det og alt blir stress med å senne det inn.. Har gjort det med 3 G35 nå... vill spurt om å få pengene tilbake hvis jeg var deg... Mange driverproblemer er det også.. :P Men ja det var det jeg ville si.. Beklager hvis du ikke er enig, men følte bare for å dele min personlig erfaring
Vis hele sitatet...
Støtter dette fult og helt! Har G930 selv, og det er helt jævlig. Det skrur seg av og på hele tiden, plastikken er bare drit.
Fikk heldigvis tilbake pengene, da
CM Sirus er bestilt!
Hm, har ikke hatt noe annet problem en dette utenom, frem til nå.

Men kan jeg bare gå i butikken og si "jeg vil ha pengene tilbake" på headsettet?
Må vel gjerne ha en grunn?
Bare vent du. Snart hører du et knekk og der er den ene høreklokken løs.. Alt spørs jo på hvor og når du kjøpte produktet. Jeg kjøpte mitt fra komplett, og der har de "Produktet var under min forventning i kvalitet" eller noe lignende. Så skrev jeg at jeg ønsket pengene tilbake istedet for et nytt G35 som skulle bli ødelagt igjen..
Nei, du kan ikke uten videre kreve pengene tilbake, du kan lese mer om det på forbrukerrådet sine nettsider. Jeg har ikke hatt noen problemer med mitt G930, utenom lydproblemet som kjapt ble fikset etter et Google-søk, og skjønner virkelig ikke hvordan dere klarer å ødelegge det.
Udødelig Trefisk
fy0phn's Avatar
Sitat av Deezire Vis innlegg
Nei, du kan ikke uten videre kreve pengene tilbake, du kan lese mer om det på forbrukerrådet sine nettsider. Jeg har ikke hatt noen problemer med mitt G930, utenom lydproblemet som kjapt ble fikset etter et Google-søk, og skjønner virkelig ikke hvordan dere klarer å ødelegge det.
Vis hele sitatet...
Det er faktisk overraskende vanlig å oppleve at plastikken sprekker opp. Jeg har hatt G35 i rundt to år, og for rundt et år siden merket jeg at det var sprekker i plastikken. Jeg trodde dette kom etter en hendelse hvor jeg sovnet med headsettet, og siden jeg allerede hadde siklet litt på G930 kjøpte jeg dette. Og gjett hva, til tross for strålende behandling sprakk plastikken opp også her.

Selv synes jeg G35 og G930 er herlige headset, til tross for sprø plastikk. Komplett er jo så greie, så det er bare å levere inn om man merker at plastikken har sprukket opp.
Jeg kontaktet Logitech, og de sa jeg skulle kreve nytt produkt i butikken. Om det ikke hjalp skulle de komme og bytte det selv
Om jeg ikke husker helt feil så kjøpte jeg dette i starten av Desember, men jeg kjøpte det på Spaceworld.

Nå blir jo mitt headsett pent behandlet, og ikke herjet med på noen måte eller sovt med.


er ikke helt sikker på om jeg har kvitteringen heller lengre, men skal skjekke i morgen etter jobb