Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 5561
Hei medfreaks!

Har støtt på et lite luksus problem - holder på å blåse ut mye penger til et nytt bygg, da jeg ikke syns 2600K i7, 16gb Vengance, 2 x XFX 7950 "DD" holdt (godt nok)...

Vil ha über gaming rig - så har derfor gått over til MSI X79 Big Bang II, 3930K i7, 64GB Dominator Platinum, to Samsung Pro serie SSD (256 & 512) og en Barracuda 3TB lagrings HDD... Alt pakket inn i en Cooler Master Cosmos II, og gitt strøm av en XFX 1250W 80+ Gold.

Har nå sett litt på forskjellige skjermkort, og vet helt ærlig ikke hva jeg skal velge!

Valg som jeg har tenkt ut:

1 x Sapphire 7970 6GB GHz "Vapor-X" + 1 x Sapphire 7970 3GB GHz "Vapor-X" slave

2 x EVGA Nvidia GTX 690 4GB

2 x Powercolor Radeon 7990 6GB

Grunnen til at jeg heller mot Radeon er versatilitet. Grunnen til at jeg vurderer Nvidia er bedre SLI, men kjører tre skjermer og Radeon gjør Eyefinity veldig godt, men mangler litt poeng på driverstøtte og stabilitet, noe som Nvidia gjør bra igjen...

Det skal ikke stå på penger, og noen syns sikkert dette er sløs; piss off, det driter jeg i!

Til dere som kan komme med konstruktiv kritikk og råd, uten å ty til fanboy kommentarer; dere er hjertelig velkomne til å skrive deres mening!


Takk!
Sist endret av Jay-O; 15. januar 2013 kl. 22:35.
Siden du tydeligvis har litt cash i lomma tar Jeg gjerne ett par tusenlapper.
Jeg ville fått tak i dette: http://hexus.net/tech/news/graphics/...s-card-planet/
Noe av det råeste du finner.
Trådstarter
Sitat av TinnSoldat Vis innlegg
Jeg ville fått tak i dette: http://hexus.net/tech/news/graphics/...s-card-planet/
Noe av det råeste du finner.
Vis hele sitatet...
Problemet med det er:

1. limited edition - så bare hvor enda sykere overpriset PowerColor sin 13Devil var...

2. Ikke lansert enda... Utålmodig sjel...
Kjøpte meg et HD6990 og alt jeg kan si er at det egentlig ikke er verdt det.

Kjøp heller 2x 7970 eller 2x 680 hvis du absolutt skal ha to skjermkort (Noe jeg skjønner hvis du spiller på tre skjermer).

Med mindre du skal vannkjøle kortet får du fort mye mer ut av det sånn, siden desse dualgpu kortene bare er de samme GPUene klokka ned for å fungere på ett kort uten å dø av varme.
7990 har så mange driver problemer... bare å glemme.

2X MSI Lightning eller Asus GTX 690,

Ser at du har bigbang, 3X 670 hadde gjort seg
Trådstarter
Sitat av Starz Vis innlegg
7990 har så mange driver problemer... bare å glemme.

2X MSI Lightning eller Asus GTX 690,

Ser at du har bigbang, 3X 670 hadde gjort seg
Vis hele sitatet...
Ja, og det er pr idag ikke offisiellt støttet... Lillbroderen kjøpte 7990, og han er igrunnen ikke fornøyd, mest pga ustabilitet ved overclocking, ikke ytelse...

Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Kjøpte meg et HD6990 og alt jeg kan si er at det egentlig ikke er verdt det.

Kjøp heller 2x 7970 eller 2x 680 hvis du absolutt skal ha to skjermkort (Noe jeg skjønner hvis du spiller på tre skjermer).

Med mindre du skal vannkjøle kortet får du fort mye mer ut av det sånn, siden desse dualgpu kortene bare er de samme GPUene klokka ned for å fungere på ett kort uten å dø av varme.
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo førstevalget mitt i listen min (kaller det for "budsjett"-valget, kun fordi det er billigst...

Men 2 x 7990 eller GTX 690 gir jo egentlig 4x "lillebroren". Men gjør den virkelig det? Hvor mye tap pr ledd er det med SLI/CrossfireX?
Siden du allerede kjører tre skjermer ser jeg for meg at du kanskje kommer til å kjøre enda flere i fremtiden.

Ville kjørt med to HD7970 Ghz Ed.

Sapphire sin versjon med 6GB med minne hadde jo vært idiell for flere en tre skjermer, hvordan det blir med Crossfire da er jeg ikke helt sikker på.
Trådstarter
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Siden du allerede kjører tre skjermer ser jeg for meg at du kanskje kommer til å kjøre enda flere i fremtiden.

Ville kjørt med to HD7970 Ghz Ed.

Sapphire sin versjon med 6GB med minne hadde jo vært idiell for flere en tre skjermer, hvordan det blir med Crossfire da er jeg ikke helt sikker på.
Vis hele sitatet...
Hehe, blir nok ikke flere enn de tre jeg har nei... Merker at 27 ble for stort i forhold til hvor nærme jeg sitter...

Har igrunnen dårlig erfaring med Crossfire og Eyefinity - akkurat som om det andre kortet ikke "starter" skikkelig, det bare idler på vifter og i alle monitorer jeg har brukt (afterburner, CCC, GPU-Z)... Vet ikke om det kanskje var Sandy Bridge CPU'en som ikke klarte å håndtere det? Vet ikke... Akkurat kommet tilbake til PC gaming etter mange år i konsoll leiren.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Jeg støtter egentlig 2x 7970, mye bedre for gaming på høy oppløsning

Men ikke kjøp 7990, har omtrent kun hørt dårlig om den. (Driverproblemer, varmeproblemer etc)

690 SLI er vel også ganske beast, men kanskje ikke fullt så godt for flerskjermsgaming, dog om du kun skal game på en skjerm så duger det nok.
David Toska er sluppet fri og er på nFF..
ta noen bilder så vi får se
Trådstarter
Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
ta noen bilder så vi får se
Vis hele sitatet...
Will do - Ligger og venter på meg til jeg kommer hjem til helga. Skal ta noen før og etter bilder.
Jay-O, kan hende du ikke har spilt noe som utnytta crossfire? Er det som er største problemet med crossfire, hverken spill eller drivere har spessielt god støtte for det, og mesteparten av tiden vil kun én gpu bli brukt.
kjør med 4x 7970 og 1x 680, trur ikkje du får noke betre enn det.
680en vil vel ikke være så medvillig med 7970ene?
Trådstarter
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
680en vil vel ikke være så medvillig med 7970ene?
Vis hele sitatet...
nVidia kortet blir da brukt for PhysX beregninger.


Kom til å tenke på noe... Kanskje jeg har bæsja på leggen, men kan 3930K prosessere nok for 4 PCIe 3.0 kort? Kom til å tenke på det, og det er jo en SB-e prosessor... Ikke IB...

Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Jay-O, kan hende du ikke har spilt noe som utnytta crossfire? Er det som er største problemet med crossfire, hverken spill eller drivere har spessielt god støtte for det, og mesteparten av tiden vil kun én gpu bli brukt.
Vis hele sitatet...
Når det gjelder spill i Crossfire, så merker jeg stor forskjell i FPS i f.eks. BF3 med det på/av, når jeg spiller på en skjerm, men ikke når jeg har Eyefinity på (Tre skjermer, 5760x1080)... Alt på Ultra selvfølgelig.
Sist endret av Jay-O; 15. januar 2013 kl. 23:48.
Er vell hk-et som evt. begrenser kor mange 3.0 x16 du kan ha, så lenge hk-et støtter det så skal det gå fint.

680et vil fungere heilt fint med 7970, men du har ikkje noke bro mellom korta, men du kan sette 680-et til å kun rekne ut physx, kjører eit tilsvarande oppsett sjølv, med 5770 og 560ti, berre at 560ti er main og 5770 er til for å drive ekstra monitors.
Får jeg spørre om du betaler selv eller får penger av foreldrene?
Trådstarter
Sitat av MetKoY Vis innlegg
Får jeg spørre om du betaler selv eller får penger av foreldrene?
Vis hele sitatet...
Frekt syns jeg - jeg jobber og tjener mine egne penger, takk!

Haters gonna hate...
Sitat av MetKoY Vis innlegg
Får jeg spørre om du betaler selv eller får penger av foreldrene?
Vis hele sitatet...
For det kan ikke være en mulighet at han har en godt betalt jobb eller at han har spart opp penger ikke sant?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Jeg skal sette opp et oppset til deg når jeg kommer hjem fra jobb, vet nøyaktig hva jrg ville kjøpt i din situasjon
Blir spennende dette
Gud, velg Nvidia.

AMD Crossfire no thanks.

Skal du overklokke med SLI / TRI SLI?

Da er AMD et dårlig valg.

3DMark11 Fame crew kjører bare Nvidia.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Starz Vis innlegg
Gud, velg Nvidia.

AMD Crossfire no thanks.

Skal du overklokke med SLI / TRI SLI?

Da er AMD et dårlig valg.

3DMark11 Fame crew kjører bare Nvidia.
Vis hele sitatet...
Guuuud neitakk, velg amd, jeg har sli, og mange andre her også, og nå fungerer IKKE sli, cfx fungerer bedre en sli atm!!
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Guuuud neitakk, velg amd, jeg har sli, og mange andre her også, og nå fungerer IKKE sli, cfx fungerer bedre en sli atm!!
Vis hele sitatet...
Spørs helt til bruk.

Jeg har også SLI, ingen problemer.

Jeg bare nevner at det er en grunn til at OC gutta går får Nvidia

Fint er det også med Cuda. Og nogelunde ok drivere.

http://www.3dmark.com/3dm11/5117669

Nvidia kickin' the flow. Har gjerne lyst til å se en høyere score med AMD GPUs.
Nvidia slapp jo ny driver for to tre dager siden, har dere med sli prøvd den?
Er så morsomt når folk såvidt reagerer om en fyr tar opp lån og kjøper seg en bil til 400 000 kroner.
Men en PC til kanskje 30-40 000 kr....vræææl! Du må være rik setninger.

Synes det er bra når folk svir av pengene på ting de har lidenskap for. Fisking, biler, data, elektronikk, musikkprodusering osv...sparer man penger eller har en god jobb så har man råd til hobbiene sine
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Nvidia slapp jo ny driver for to tre dager siden, har dere med sli prøvd den?
Vis hele sitatet...
Har ikke noe problem med mine 590er.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Nvidia slapp jo ny driver for to tre dager siden, har dere med sli prøvd den?
Vis hele sitatet...
Same shit...

Sitat av Starz Vis innlegg
Har ikke noe problem med mine 590er.
Vis hele sitatet...
Du har null microstuttering i alle spill ?
Slipper ikke unna microstuttering hos AMD heller kan jeg si deg.
Trådstarter
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Slipper ikke unna microstuttering hos AMD heller kan jeg si deg.
Vis hele sitatet...
Tvert imot - stort irritasjonsmoment med mine to 7950'er idag...
Må til med tredjeparts software for å redusere microstuttering. Dårlig gjort av AMD/ATi... Ren latskap.

Takk takk forresten; vil bare legge den diskusjonen død, så jeg kan få lese mer om skjermkortvalg og mindre om spekulasjoner om min økonomi;

Jeg jobber offshore. Tjener ikke akkurat millioner, men har alltid litt ekstra i slutten av måneden. Jobbet maks overtid som var lovlig i sist måned, samt røde dager, og kan derfor ta meg råd til å koste på meg hva jeg vil på PC fronten, noe jeg gjør fordi jeg liker å game mer enn bare casual. For å komme dit jeg er idag så har jeg måttet gå 4 år på videregående (3 allmennfaglig + 1 år med ekstrafag) og 5 år på universitet, begynne på en shit betalt shit stilling i et godt internasjonalt firma (Used and abused), og gjennom kursing og hard jobbing, kan skilte med at jeg klarer meg fint i dagens økonomiske samfunn. Lærdom: Jobb hardt, enten på skolen eller på jobb, og kanskje spar litt, så kan du kjøpe deg en jævlig bra _________ (fyll i det som passer) uten å ty til dyre lån eller foreldre.

Sånn, er faen ikke intressert i mer snakk om gaver fra foreldre, tigging (spøk eller ei), David Toska eller slikt; Vil bare ha hjelp og råd/meninger til å velge rett kombinasjon av skjermkort for best mulig ytelse over tre skjermer, med Fraps i bakgrunnen, uten å komme ned på 40 FPS med alt på fullt.

Tror jeg skal døpe PC'en "Haters gonna hate" eller noe...
Sitat av LP88 Vis innlegg
For det kan ikke være en mulighet at han har en godt betalt jobb eller at han har spart opp penger ikke sant?
Vis hele sitatet...
Iom. at broren hadde et 7990.
Trådstarter
Sitat av MetKoY Vis innlegg
Iom. at broren hadde et 7990.
Vis hele sitatet...
Fordi han jobber kvelder 37,5t i uken PÅ TOPPEN AV MASTERGRAD UTDANNING...

U Jelly? Get a job!

Sitat av Frufsa Vis innlegg
Jeg skal sette opp et oppset til deg når jeg kommer hjem fra jobb, vet nøyaktig hva jrg ville kjøpt i din situasjon
Vis hele sitatet...
Awesome - bra å få innspill fra en som ser ut til å kunne det godt.
La nå han ha penger da.

Brenner man for noe og har råd til det, så skal man faen meg få lov til å kjøpe det.
Trådstarter
Ja, Frufsa, venter i spenning på ditt forslag

7990 er out...

2 x 690 er på bordet enda, men er redd 2gb Vram (pr gpu, da 690 er i praksis 2 680 SLI med lavere clock) er litt for lite for multiscreen (3 stykk, 5760x1080)

4 x 680 4GB f.eks. EVGA 680 4GB FTW virker intressant, da benchmarker viser til 2 680 er bedre enn 1 690 (ref: Toms HW), men hvordan er det, må alle 4 ha samme VRAM størrelse, ellers så blir bare den minste verdien brukt?

4 x 7970 6GB f.eks. Sapphire 7970 6GB GHz Vapor-X (samme spørsmål som over)

Har jeg bruk for mer enn 2/3GB VRAM for tre skjermer?
Sist endret av Jay-O; 16. januar 2013 kl. 20:17.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Jeg ville deffinitivt gått for LD sitt nye elskverdige kabinett, LD PC-v7
http://www.ldcooling.com/shop/66-ld-pc-v7

Av psu er jeg veldig glad i enermax, så anbefaler en Enermax platimax 1200w psu
http://www.pixmania.com/no/no/118274...oui&srcid=4037 (pixmania skal fungere, har faktisk bestilt der før, og de leverte varene mine)

Av skjermkort går jeg for en litt spesiel løsning, jeg er det 3x 7970 kort og et 660ti kort
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=765487
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761711
Hvorfor? Av 2 grunner, har ekstremt dårlig erfaring med SLi, og nvidia har physix (som er grunnen til 660ti kortet)
Her kjører man 3 kort i cfx også kjører du det siste kortet som et såkalt physix kort.

Av hk velger jeg Rampage IV, som er så og si så langt opp man kommer på HK, om du er villig til å vente noen uker kan du vente på eVGA sitt dark kort, som jeg vil sette høyere en rive.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745112

CPU er valget enkelt, 3930k (hadde dog valgt 3970x selv, men jeg er dum, så ikke gjør det du)
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=648701

Av ram hadde jeg gått for et sett med kingston hyper x beast på 2400mhz (i håp om en bra minnekontroller)
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=769040

Når det kommer til haddisk er jeg selv ikke fan av det, så da ville jeg kjøpt en nas, men om du apsolutt skal ha internlagring kjøper du deg 2-3 WD red disker
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=757763

SSD er jeg ikke i tvil om at 840 PRO fra samsung er veien å gå.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=765953
Jeg ville foresten IKKE raidet ssd'er, da dette kan by på mange snedige problemer og morrosaker.

Når det kommer til kjøling er det IDIOTI å kjøre komplett vannkjøling på noe slikt, Men her har ikke jeg så mye peiling, så her får noen andre bidra
Sitat av Jay-O Vis innlegg
Ja, Frufsa, venter i spenning på ditt forslag

7990 er out...

2 x 690 er på bordet enda, men er redd 2gb Vram (pr gpu, da 690 er i praksis 2 680 SLI med lavere clock) er litt for lite for multiscreen (3 stykk, 5760x1080)

4 x 680 4GB f.eks. EVGA 680 4GB FTW virker intressant, da benchmarker viser til 2 680 er bedre enn 1 690 (ref: Toms HW), men hvordan er det, må alle 4 ha samme VRAM størrelse, ellers så blir bare den minste verdien brukt?

4 x 7970 6GB f.eks. Sapphire 7970 6GB GHz Vapor-X (samme spørsmål som over)

Har jeg bruk for mer enn 2/3GB VRAM for tre skjermer?
Vis hele sitatet...
Har du lyst har du lov, jeg ville definitivt gått for 4x7970 om jeg hadde hatt pengene Har Nvidia kort i SLI nå (ikke verdens beste kort men de duger for meg) og det er endel SLI buggs dessverre..
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Jay-O Vis innlegg
Ja, Frufsa, venter i spenning på ditt forslag

7990 er out...

2 x 690 er på bordet enda, men er redd 2gb Vram (pr gpu, da 690 er i praksis 2 680 SLI med lavere clock) er litt for lite for multiscreen (3 stykk, 5760x1080)

4 x 680 4GB f.eks. EVGA 680 4GB FTW virker intressant, da benchmarker viser til 2 680 er bedre enn 1 690 (ref: Toms HW), men hvordan er det, må alle 4 ha samme VRAM størrelse, ellers så blir bare den minste verdien brukt?

4 x 7970 6GB f.eks. Sapphire 7970 6GB GHz Vapor-X (samme spørsmål som over)

Har jeg bruk for mer enn 2/3GB VRAM for tre skjermer?
Vis hele sitatet...
Tar jo litt tid å finne frem alt da

jeg har en tommefinger regel ang vram, og det er 1gb vram per 1080p på flerskjermsløsnig, dette skalerer dog ikke likt, så 1gb vram er ikke nok for 1 skjerm, men 3gb vram er nok for 3 skjermer.

ikke kjøp 4gb 680 kort, disse har en liten bakdel med for lav minnebus, 6gb kortene til amd er nesten samme, men disse er brukbare da man ikke stresser bussen like mye som på nvida sine kort


du må forresten sammenlikne priser selv, orket ikke gjøre det.

OG PS kabinette kommer uten vifter, så her må du kjøpe selv, kan anbefale nocieblocker som et meget godt alternativ
Trådstarter
Frufsa - takk for lista, men her spør jeg om skjermkort. Som du ser har jeg MSI X79 BB2, i7 3930K, 64GB Corsair Dominator Platinum RAM, XFX 1250W 80+ Gold, Samsung 840 Pro 512 og 256 SSD, Corsair H100 og CoolerMaster Cosmos II allerede...

Enda et n00b spørsmål - får jeg plass til det siste dobbelslot kortet nederst? Altså - får jeg plass til 4 kort med BB2?

Leste også at med god nok CPU, så er det ikke vits i med en egen gpu for beregning av PhysX.
Sist endret av Jay-O; 16. januar 2013 kl. 20:30.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Jay-O Vis innlegg
Frufsa - takk for lista, men her spør jeg om skjermkort. Som du ser har jeg MSI X79 BB2, i7 3930K, 64GB Corsair Dominator Platinum RAM, XFX 1250W 80+ Gold, Samsung 840 Pro 512 og 256 SSD, Corsair H100 og CoolerMaster Cosmos II allerede...

Enda et n00b spørsmål - får jeg plass til det siste dobbelslot kortet nederst? Altså - får jeg plass til 4 kort med BB2?
Vis hele sitatet...
AHHHH, trodde du ikke hadde noe fra før av jeg, dumme meg.

Men da kan du ta utgangspungt i skjermkort anbefalingen i listen min, 3x 7970 og 1x 660ti.

MSI 7970 lightning er et av de beste 7970 kortene, eneste som kan konkurere er vel matrix fra asus, men dette har du ikke plass til 3 kort av

og ja du har plass til 2 skjermkort i kabinette og på hk'et :P
Trådstarter
7 PCIe slots... Så med 4 kort så blir det i (fra øverst), #1 - #3 - #5 - #7 som det står kort i - Men det siste kortet, vil det fysisk få plass mellom der hovedkortet slutter, og der jeg har "mellomgulv"?
Sorry for at jeg ninjaer tråden her litt.
Frufsa: Hvordan er Intel 520(480Gb) ifht. Samsung 840 pro(512Gb)?

Sitat av Jay-O Vis innlegg
7 PCIe slots... Så med 4 kort så blir det i (fra øverst), #1 - #3 - #5 - #7 som det står kort i - Men det siste kortet, vil det fysisk få plass mellom der hovedkortet slutter, og der jeg har "mellomgulv"?
Vis hele sitatet...
Ta fram tomstokken og mål. Så er du sikker.
Sist endret av TinnSoldat; 16. januar 2013 kl. 20:38.
Trådstarter
Sitat av TinnSoldat Vis innlegg

Ta fram tomstokken og mål. Så er du sikker.
Vis hele sitatet...

Hehe, ja, det hadde vært lettest, men er ikke hjemme, så får ikke sjekket det før søndag, tidligst...

Jaja, får bare vente da...
Hadde det ikke vært bedre å kjøpt et 690 kort med tanke på alle problemene med SLI/CFX? Eller evt 7970 med 6gb ram viss du skal ha mange skjermer.
Learning by doing
Undef's Avatar
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Guuuud neitakk, velg amd, jeg har sli, og mange andre her også, og nå fungerer IKKE sli, cfx fungerer bedre en sli atm!!
Vis hele sitatet...
ved senere driver oppdateringer vil jo selvfølgelig alt fungere bedre enn AMD i SLI, jeg ville valgt Nvidia fordi de er;
- brukervenlige
- ytelse/effekt for pengene
- solide kort (ved senere oppdatering på drivere, det har fungert før, så nå fungerer det sikkert igjen)
Vurdert 2 stk av disse?

http://www.hardware.no/artikler/asus...ermkort/115774

Sitat av Undef Vis innlegg
ved senere driver oppdateringer vil jo selvfølgelig alt fungere bedre enn AMD i SLI, jeg ville valgt Nvidia fordi de er;
- brukervenlige
- ytelse/effekt for pengene
- solide kort (ved senere oppdatering på drivere, det har fungert før, så nå fungerer det sikkert igjen)
Vis hele sitatet...
AMD bruker da CFX.
Sist endret av freeaak; 16. januar 2013 kl. 21:49.
Trådstarter
Ok, liker Radeon serien, så jeg går for 4 x 7970.
Og siden jeg ikke skal bruke mer enn 3 skjermer, så skal 3GB holde syns jeg...

Det står mellom:

MSI R7970 GHz Lightning Twinfrozr IV

-eller-

XFX R7970 GHz "DD" XT2


Liker designet til XFX bedre. Har det nå med 7950'ene...

Gi din mening! (ikke kom med flere forslag - det er mellom disse to det gjelder)
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Jay-O Vis innlegg
Ok, liker Radeon serien, så jeg går for 4 x 7970.
Og siden jeg ikke skal bruke mer enn 3 skjermer, så skal 3GB holde syns jeg...

Det står mellom:

MSI R7970 GHz Lightning Twinfrozr IV

-eller-

XFX R7970 GHz "DD" XT2


Liker designet til XFX bedre. Har det nå med 7950'ene...

Gi din mening! (ikke kom med flere forslag - det er mellom disse to det gjelder)
Vis hele sitatet...
om du skal ha amd, gå for et physix kort i tilleg, i spill som borderlands 2 bil du få betraktlig mye bedre spilloplevelse med et nvidia kort i tilleg. et 660ti vil være et konge kort sammen med 3 7970 kort

men jeg ville valgt msi kortet av disse to, suveren kjøling og ekstremt overklokkingsvenlig.
Av de to ville jeg definitivt gått for lightning modellen, siden den har bedre VRMs enn andre modeller.