Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1315
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
F.eks. denne kjøleren i fra MPX.

http://www.mpx.no/img/p/200/595185.jpg

Har noen erfaringer med slikt? Har noen de eksakte dimensjonene for en 1.5liters brusflaske?

Regner med at det er bare å ta ut ristene hvis det ikke er plass til flasker på hver rist.

Det kan selvfølgelig hende denne ikke er stor nok, men hva sier folket?

Hvilken "bruskjøler" anbefaler dere?
Har et lite Pepsi max kjøleskap, og det bråker så innmari at jeg ikke kan ha det på på natta.
Jeg vil anta at denne ikke vil holde brusen så kald som du ønsker.

10-18 grader er litt varmt til brus syns jeg.
Sitat av gsxr600 Vis innlegg
Jeg vil anta at denne ikke vil holde brusen så kald som du ønsker.

10-18 grader er litt varmt til brus syns jeg.
Vis hele sitatet...
Litt?! Da koker den nesten!
Brus må holde 2 grader
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Sitat av gsxr600 Vis innlegg
Jeg vil anta at denne ikke vil holde brusen så kald som du ønsker.

10-18 grader er litt varmt til brus syns jeg.
Vis hele sitatet...
Det sjekka jeg ikke, takk for påpekelsen.
Noen som vet om noen bra minikjøleskap da? På den størrelsen.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Noen som vet om noen bra minikjøleskap da? På den størrelsen.
Vis hele sitatet...
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...ort=5&periode=

Det dukker til tider opp noen gode kupp på finn. Når vi bygde russebil var det blant annet et hotell som byttet ut 40 kjøleskap á 300,-
Sitat av McLovin Vis innlegg
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...ort=5&periode=

Det dukker til tider opp noen gode kupp på finn. Når vi bygde russebil var det blant annet et hotell som byttet ut 40 kjøleskap á 300,-
Vis hele sitatet...
Sendte nå en forespørsel om ett slikt kjøleskap til 99 kroner, men jeg klarer ikke å få noe skikkelig info om det. Noen som kan hjelpe meg?
Sitat av fatfro Vis innlegg
Sendte nå en forespørsel om ett slikt kjøleskap til 99 kroner, men jeg klarer ikke å få noe skikkelig info om det. Noen som kan hjelpe meg?
Vis hele sitatet...
Selgeren kan vel hjelpe deg?
Sitat av fatfro Vis innlegg
Sendte nå en forespørsel om ett slikt kjøleskap til 99 kroner, men jeg klarer ikke å få noe skikkelig info om det. Noen som kan hjelpe meg?
Vis hele sitatet...
Det koste sikkert ikke 99kr, sjekk ut hjemmesiden deres så ser du mer relevante priser vil jeg tro.
Sitat av STAbana Vis innlegg
Det koste sikkert ikke 99kr, sjekk ut hjemmesiden deres så ser du mer relevante priser vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
Damn, da må jeg kjappe meg å cancelle. Har virkelig ikke flere tusen å blåse vekk på dette.
Hør rundt med diverse hoteller, var slik vi fikk tre gratis minikjøleskap

Nå og da pleier hoteller å oppgradere utstyret på hotellrommene sine, og hvis du er heldig kan du kanskje skaffe deg et kjøleskap gratis, eller i verste fall betale noen hundrelapper. Disse kjøleskapene er som regel veldig stillegående med tanke på gjestene, de vi har her er helt lydløse og klarer temperaturerer ned til -5 grader.