Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2560
Husker det var en del apps, som sa ifra om en venn hadde sletted deg fra sin list, men de eksisterer ikke lengere.

Er det noen som vet om en måte å finne ut hvem som fjernet deg?

EDIT: Finner bare Greasemonkey scripts, jeg vil ha Apps, er ikke fan av Firefox.

Her er 2 forskjellige:
http://www.facebook.com/unfriendfinder
http://userscripts.org/scripts/show/40027
Friend droper tror jeg det heter. Sitter på en itouch så får ikke skjkka dette, men bruker det selv
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
La til Friends Drop nå, takker
Interessant,

tror jammen jeg også legger det til.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Når jeg først er her, er det en Stalker app som fungerer? En som ikke tagger hver gang jeg vil finne ut hvem som er mest på profilen min?
Sorry for at jeg stjeler tråden, men vet noen hvorfor man ikke får bytta navn? Har prøvd i 2 månder nå.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Sorry for at jeg stjeler tråden, men vet noen hvorfor man ikke får bytta navn? Har prøvd i 2 månder nå.
Vis hele sitatet...
Man må være 18 år, og sende inn en søknad til staten, for å fy byttet navn!
Neida.


Jeg har ingen problemer med å få byttet navn, ikke at jeg trenger det, men ser vennene mine bytter navn jevnlig.

Dvergen
Sitat av Dvergen Vis innlegg
Man må være 18 år, og sende inn en søknad til staten, for å fy byttet navn!
Neida.


Jeg har ingen problemer med å få byttet navn, ikke at jeg trenger det, men ser vennene mine bytter navn jevnlig.

Dvergen
Vis hele sitatet...
Nei, bytta jo hver uke før (ikke spør hvorfor), men etter nyttårsaften bytta jeg kun en gang, og etter det går det ikke ann å bytte.
Du har brukt opp kvoten for å bytte navn, dessverre..

Nei, jeg aner ikke
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av sexploit Vis innlegg
Når jeg først er her, er det en Stalker app som fungerer? En som ikke tagger hver gang jeg vil finne ut hvem som er mest på profilen min?
Vis hele sitatet...
Nei.

Facebooks personverninstillinger som blir brukt i utvikler-APIet tillatter ikke dette, hvilket vil si at det er i praksis ikke mulig å skape en slik applikasjon.
Sist endret av Exmagician; 22. februar 2010 kl. 11:27. Grunn: feil quote
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Ok, takker.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Exmagician Vis innlegg
Nei.

Facebooks personverninstillinger som blir brukt i utvikler-APIet tillatter ikke dette, hvilket vil si at det er i praksis ikke mulig å skape en slik applikasjon.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? Er vel bare å lage en applikasjon som sammenligner vennelista de dag for dag...
Noen som har noen utvidelser til Chrome som viser når venner sletter eller blokker deg?
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Noen som har noen utvidelser til Chrome som viser når venner sletter eller blokker deg?
Vis hele sitatet...
Unfriend Finder, funker som bare det.
Ikke Værst På PC
Er det virkelig så mange som jevnlig mister venner?
Sitat av Dice Vis innlegg
Unfriend Finder, funker som bare det.
Vis hele sitatet...
Takk for svar.
Hadde den, og slettet den nett istad, men trodde kanskje den var utdatert da den har gitt lite lyd ifra seg siste tiden. Tro det eller ei
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Takk for svar.
Hadde den, og slettet den nett istad, men trodde kanskje den var utdatert da den har gitt lite lyd ifra seg siste tiden. Tro det eller ei
Vis hele sitatet...
Den sier ifra når en oppdatering er tilgjengelig for den
Sitat av packman Vis innlegg
Hvorfor ikke? Er vel bare å lage en applikasjon som sammenligner vennelista de dag for dag...
Vis hele sitatet...
Leste du hva han svarte på? Fordi Facebook hadde fått trøbbel på grunn av manglende personvern.
Sitat av packman Vis innlegg
Hvorfor ikke? Er vel bare å lage en applikasjon som sammenligner vennelista de dag for dag...
Vis hele sitatet...
Dere prater nok om to forskjellige ting. Det er fullt lovlig å cache/lagre f. eks venneliste, og lage en app som sammenligner denne fra dag til dag, men det innlegget du quoter prater om en stalker-app. Det er det som ikke er lov.

Leste selv igjennom det jeg fant av relevant policy da jeg lagde en lignende tjeneste. Den lagrer vennelista og sammenligner den dag for dag, via cron, og varsler på e-post om noen er borte. Det er, sånn jeg tolket reglene, fullt lovlig.