Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 969
Hei,

Skulle gjerne sett på noe anime på min playstation 3 via en minnepenn, som jeg akuratt har knota meg til og få formatert til FAT32 format.. Men når jeg først fikk til dette, ville ikke playstation lese videoene.. Så lurte på om det går ann å bytte fra .avi format til et annet format som ps3 leser? og hvilket format er dette? finnes det er program for det?

takker for hjelp!
Ja, prøv Total Video Converer. Der kan du velge Playstation 3 som output (filformat).
Skal se om jeg får til dette med en gang!
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Ps3 leser da .avi
Min ville ikke lese det?
Er bare å endre filetternavn, en utrolig teit funksjon i windows som alle bare bør deaktivere med engang er "skjul filetternavn" eller hva det heter på norsk. I w8: åpne windows explorer - klikk på "view" - og huk av for vis filnavn.
I w7 tror jeg du må trykke på alt knappen for å få opp instillinger knappen for så å endre det under "mappealternativer"?
Deretter er det bare å endre filnavn ved å høyreklikke og gi nytt navn..
Din vil ikke lese det, eller din vil ikke finne fram til filene?

Om jeg husker rett, så går man inn på minnepennen på PS3'n, og så må man trykke på trekant(Denne er jeg litt usikker på, men tror det var trekant), slik at man får opp ALLE filene på minnepennen.
Da vil du kunne finne .avi filene, og spille de av.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Din vil ikke lese det, eller din vil ikke finne fram til filene?

Om jeg husker rett, så går man inn på minnepennen på PS3'n, og så må man trykke på trekant(Denne er jeg litt usikker på, men tror det var trekant), slik at man får opp ALLE filene på minnepennen.
Da vil du kunne finne .avi filene, og spille de av.
Vis hele sitatet...
Jeg fant alle filene, men den kunne ikke lese NOEN av de. husker ikke helt hva det stod i farta men den greide ihvertfall ikke og lese filene og når jeg trykte "spill" så fikk jeg en error code. Dette er en spitter ny ps3 btw.