Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 743
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Tenkte å kjøpe meg nye hodetelefoner/ørepropper for julepengene, sitter med 3000 kroner, men har ikke tenkt å bruke alt på det.

Vurderer veldig sterkt iBeats fra ProShop (billigst der), men er enda litt usikker på Beats, siden jeg har hørt mye dritt om at det er lite for pengene. Og ja, design er kinda viktig i dagens samfunn, men så klart har lyd og bass mest å si.

Hører for det meste på house, electronica og slike sjangre, men går også endel rock og pop, men som mest musikk med mye bass.

Tar også imot anbefalinger for andre headset/ørepropper, dog ikke slippe ut lyd siden jeg kommer til å bruke det mest på buss.
Hvis du vil ha propper fra monster som ser mye bedre ut enn iBeats og ikke låter bæsj, vil jeg anbefale monster turbine:

http://prisguide.tek.no/produkt/monster-turbine-113827

http://reviews.cnet.com/headphones/m...-33490631.html

Her får du både godt design og god lyd. De lekker også svært lite lyd.
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Trådstarter
Har prøvd både iBeats og Turbine og foretrakk iBeats over Turbine. Kan vel være at iBeats er bedre for typen musikk jeg hører på.

EDIT: I tillegg til at prisen er nesten dobbelt av iBeats og at jeg får ControlTalk med iBeats.
Sist endret av Broiler; 27. desember 2012 kl. 00:19.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hvis du vil ha bra design så kjøper du vel ikke noe som ser så sjukt stygt ut?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Trådstarter
Etter å lest litt tester og annet gikk jeg for iBeats fra ProShop, leverer de tilbake om jeg ikke er fornøyd.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hvis du vil ha bra design så kjøper du vel ikke noe som ser så sjukt stygt ut?
Vis hele sitatet...
For å putte det inni øra?


Sitat av Lima Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Trådløst som virker, Sennheiser
Sist endret av Yalla; 27. desember 2012 kl. 01:26.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådløst som virker, Sennheiser[/quote]

Det kommer ann på spørs.

De jeg linket til fungerer heelt utmerket. Lydkvaliteten blir jo aldri prima over bluetooth uansett og da er det tåpelig å betale så mye for det.

Men ble possetivt overrasket over hvor bra det spillte, også med et headsett til 400 kr da...
Sitat av Lima Vis innlegg
Det kommer ann på spørs.

De jeg linket til fungerer heelt utmerket. Lydkvaliteten blir jo aldri prima over bluetooth uansett og da er det tåpelig å betale så mye for det.

Men ble possetivt overrasket over hvor bra det spillte, også med et headsett til 400 kr da...
Vis hele sitatet...
Seff, sikkert god valuta.. men så er det trådløst og kommunikasjon Sennheiser er gode på.. Jeg har de og kan også bruke kabel med dem, eneste åpenbare forskjellen er mer bass med kabel.
Sist endret av Yalla; 27. desember 2012 kl. 01:38. Grunn: ffs quotes