Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1525
Hei er det noen her inne som har vært bordi smartguy.no? Lurte på å bestille klær derifra, men en ting jeg lurer på. Sender de fra danmark? For da blir det jo fortolling og shit...
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Bare positive erfaringer med Smartguy.no. Rask og lite tull ellers. Fikk forresten en pakke der ifra igår. Betaler ikke toll om du bestiller fra Smartguy.no.
Sist endret av Soppsui; 18. desember 2012 kl. 00:48.
Må si jeg likte denne siden.

Men hvordan er denne siden på pris ift andre sider? (Har ikke sett så mye på nettbutikker dedikert til klær, så har ikke noe spesiell oversikt.)

EDIT:

"Price (Ascendig)
Pris (Nedfallende)"

Er dere sikre på at denne siden er legit, altså?
Sist endret av Bruskork1; 18. desember 2012 kl. 01:25.
Kjøpte meg to jakker derfra forrige mnd, ingenting negativt å si

og btw, hadde du søkt hadde du fått opp denne; http://freak.no/forum/showthread.php...light=smartguy
Sist endret av hotline; 18. desember 2012 kl. 01:25.
EDIT2: "VÆRDIKODE"?

Faen, fikk ikke edite.
Sist endret av Bruskork1; 18. desember 2012 kl. 01:28.
Hørte om denne shoppen for første gang i går fra Broren min, han har bestilt mye og er veldig førnøyd, men han sa det ikke kom sendings omkostninger, er dette realiteten?
Får selv pakke fra smartguy om noen dager, det står på framsiden at det ikke er toll, frakt koster heller ingenting.

Alt i alt en fantastisk side med ett utrolig bra utvalg.
Trådstarter
3 1
Tusen takk for så mange svar. Posetive var de også! Blir en bestilling derifra etterpå

Du somlurte på om det var billig: ja det er billig, synes jeg i alle fall