Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2096
Har en Asus G53S som ikke vil slå seg på. Fungerte normalt for to timer siden, så la jeg den i sekken og gikk ut i ca. 1 time. Slo på pcen med en gang jeg kom hjem, den starta men slo seg av etter 1 sekund. Nå slår den seg ikke på i det hele tatt. Hva kan jeg gjøre?
Vi begynner med noe enkelt, men som noen av en eller annen grunn ikke tenker på med det første: Har du plugget i laderen?
Ja...........
Ser du at den lader? Har du prøvd å ta ut batteriet og holde inne power-knappen i 10-15 sekunder?
Den lader. Ingenting skjer..
dra ut bios batteriet og plugg det inn igjen
Hva er det? Hvor sitter det?
Bli'me på apedansen!
JohnnyBravo's Avatar
Jeg har ett problem som fungerer slik:

Jeg åpner skjermen og skrur på maskinen...
Oppstartings bilder viser osv... helt til jeg kommer til den blåe innloggings skjermen, da blir alt svart..

Kan være det er dette du også har? sjekk om pcen er på mens skjermen blir svart, viss dette skjer pleie det ordna seg viss du lukke skjermen ned, holder den nede til den går i "dvale" også åpner skjermen igjen, og skrur den på.

Regner med at det er dårlig kontakt mellom skjermkort og skjerm...
Sitat av godset_123 Vis innlegg
Hva er det? Hvor sitter det?
Vis hele sitatet...
har du virkelig lyst til og prøve og ordne pc'n så bruk google ffs
Sitat av faceplants Vis innlegg
har du virkelig lyst til og prøve og ordne pc'n så bruk google ffs
Vis hele sitatet...
Du er virkelig hjelpsom (sarkasme). Vennligst skaff deg en hobby. Puslespill eller noe. Tviler på at nettforum er noe for deg.

TS: Har du garanti igjen på pcen din?