Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 661
Tenkte jeg skulle gå til anskaffelse av ny forsterker ettersom jeg har solgt min gamle, og lurte derfor på om noen hadde noen anbefalinger om "Sspider 112" , da det er dette som er den mest interessante for øyeblikket.

Prisen ligger på 3295,- nedsatt fra 4995 hvis jeg ikke husker helt feil.

Derfor er jeg interessert i erfaringer, med denne forsterkeren, positive og negative.

Bilde kan du finne her : Spider 112

Spesifikasjoner:
Amp Models 6
Digital Effects 7
Factory Presets 10
Factory Presets w/Floorboard 18
User Programmable Channels 4
User Programmable Channels w/ Floorboard 12
Headphone & Direct Out 1/4 inch TRS
Power 50 Watts
Mono/ Stereo Mono speaker/ Stereo headphone & DI
Configurations 1 X 12 inch combo
Weight 34 lbs (15.5kg)
Dimensions 20.75" W x 17.5" H x 11" D
(53 x 44 x 28 cm)


Edit: Beklager at tittelen ble litt villedende, ettersom jeg ikke fikk endret den, fant ut at det var en spider 112, som jeg hadde fått tilbud på.
Sist endret av SiMpSoNs; 10. januar 2004 kl. 12:26.
Alt musikk utstyr bør prøves før kjøp. Min erfaring med Line 6 produkter er att det er både lett og vanskelig å bra lyd. "Problemet" med den forsterkeren der er at det blir veldig lett å skru seg bort, i forhold til en enkel forsterker p.g.a alle effekter som er innebygd på den. Men det er også mulig å få feit lyd.
Så tja, Det kan være ett bra kjøp det. Er sikkert greit å få solgt den vidre hvis du ikke er fornøyd med den. Lykke til.