Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 24768
Kom plutselig over ei side her om dagen, letsdeal.no. Her er det ting og tang til sterkt reduserte priser, blant annet i går hadde dem Dr.beats øreplugger til 499,- da dem egentlig koster rundt 1300,- i butikk. Er det noen som har handlet med dem? Hvordan kan dem egentlig selge det så billig, og hvordan kan de tjene på dette? Eller selger dem fake varer?

Mvh
Susehuet
Ingen problem. Har hadlet der flere ganger. Er en konkurent av Groupon.
Står på siden at de reserverer et beløp fra kontoen din.

Deretter om f-eks 200 stykker velge å gå for "dealen". Så går den gjennom.
De garanterer da 200 kunder, og får vell derfor så gode rabatter http://www.letsdeal.no/howitworks
Om du har lyst på en billig side: http://www.dealextreme.com har handlet der en del ganger, tar ca 1 mnd før du får hva du bestiller, men det er gratis frakt og jævlig billig

De har alt mellom himmel og jord.
Ser ut som at det er noe slags "gruppebestilling". Det må være så, så mange for å gjennomføre bestillingen/dealen. Er det feks. 2 stk blir ikke dealen gyldig og da vil du få pengene dine tilbake. Er det mange som kjøper feks 30 stk så blir dealen fullført og da vil det bli billigere for firmaet siden de bestiller masse av produktet.

http://letsdeal.no/howitworks

Har aldri bestilt noe der selv, men husk er det for godt til å være sant er det som oftest det.
Susehuet's Avatar
Trådstarter
Så alt der er orginale varer? Ser mange lurer på om det virkelig er orginalt, trygt og sikkert

Sitat av Savior Vis innlegg
Om du har lyst på en billig side: http://www.dealextreme.com har handlet der en del ganger, tar ca 1 mnd før du får hva du bestiller, men det er gratis frakt og jævlig billig

De har alt mellom himmel og jord.
Vis hele sitatet...
Har du noe å anbefale fra dealextreme da?
For å dra et eksempel ut av lufta så vet jeg ivertfall at de har meget gode priser på GPS til bil over hele Europa.
http://dx.com/7-0-touch-screen-lcd-w...-tf-card-55680
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Har du noe å anbefale fra dealextreme da?
Vis hele sitatet...
Dette er tråden for deg!
http://freak.no/forum/showthread.php...ht=dealextreme
Vil ikke anbefale noen deal extrem egentlig, bestillte litt div småtteri derfra til litt over 700kroner den 16 februar, fortsatt bare fått en av tinga. På mail later de som det er min skyld og vil ikke gi meg penga i retur. Det hører med til historia at jeg sikkert har handla der 20 ganger å aldri opplevd noe lignende. Men en sånn handel er nok til å miste meg som kunde hvertfall.
Har handlet mange ganger hos groupon, letsdeal osv. Dette er ekte varer til en billigere pris.
Spiser oftere ute nå, takket være dem. (3 retters middager) får du lett for under 300kr.
Tattovering 70% rabatt etc.

Verver man folk, tjener man også penger
Sitat av Paa9 Vis innlegg
Vil ikke anbefale noen deal extrem egentlig, bestillte litt div småtteri derfra til litt over 700kroner den 16 februar, fortsatt bare fått en av tinga. På mail later de som det er min skyld og vil ikke gi meg penga i retur. Det hører med til historia at jeg sikkert har handla der 20 ganger å aldri opplevd noe lignende. Men en sånn handel er nok til å miste meg som kunde hvertfall.
Vis hele sitatet...
Du må vente minst to mnd før du begynner å klage. En av bakdelene med DX er at det tar laaang tid å få noe. Men, de har jo gratis frakt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
letsdeal.no viser This Domain is parked hos meg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
LetsDeal har tatt 500kr fra kontoen min, og til nå brukt over en måned på å levere varen jeg har betalt for, så kan ikke akkurat anbefale dem.
Har du kontaktet dem?
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Sitat av Paa9 Vis innlegg
Vil ikke anbefale noen deal extrem egentlig, bestillte litt div småtteri derfra til litt over 700kroner den 16 februar, fortsatt bare fått en av tinga. På mail later de som det er min skyld og vil ikke gi meg penga i retur. Det hører med til historia at jeg sikkert har handla der 20 ganger å aldri opplevd noe lignende. Men en sånn handel er nok til å miste meg som kunde hvertfall.
Vis hele sitatet...
Samme her, de har dårlig kundeservice, men jeg regner med at jeg får resten av det jeg har bestilt når de får det på lager.

det som irriterer mneg er at det sto at det var på lager da jeg bestilte varene..
Kan anbefalle letsdeal på det varmeste. Men kjøp ting du trenger, og ikke bli fristet til å kjøpe noe du ikke trenger fordi du får det billig. Hvorfor du får det billig har mye å si med promotering av selskapet som gir dealen tror jeg, samtidig som at det blir bestilt i stor kvanta.
Vurderer å bestille fra Dealextreme, men blir tingene sendt sammen? Slik at toll må betales hvis verdien er over 200 kr?
Sitat av Kailua Vis innlegg
Vurderer å bestille fra Dealextreme, men blir tingene sendt sammen? Slik at toll må betales hvis verdien er over 200 kr?
Vis hele sitatet...
Hvis du er redd for det så har du to muligheter:

1. Huk av for at dealextreme skal sende den som en "gave"
2. Bestill i "porsjoner" à 200,- stk.
Sitat av Kailua Vis innlegg
Vurderer å bestille fra Dealextreme, men blir tingene sendt sammen? Slik at toll må betales hvis verdien er over 200 kr?
Vis hele sitatet...
Hvorfor driver folk og snakker om DX i denne tråden om letsdeal.no?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har med jevne mellomrom sammenlignet priser på letsdeal. Og selvfølgelig er det en del ting som ikke stemmer. Foreksempel akurat nå får du en "dolce gusto" til 839kr, noe som er greit nok, men de skriver også at andre betaler 1395 for denne varen. Jeg har aldri sett de nne varen til denne prisen, så antar at prisen er veiledende noe som er missvisende.

De gir inntrykk av å gi bedre tilbud enn de faktisk gjør. Kjøpte denne varen for over et år siden til 899 uten at den var på tilbud og ligger per dags dato ute på elkjøp til 999 om jeg ikke husker feil.