Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 5007
Spoiler alert til de som ikke har fullført:
Er det noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre? Jeg ble akkurat ferdig med storyen på hard, og fikk den "dårlige" slutten der Emily overlever, men er en tyrann. Jeg har lyst til å spille det mer, og planla å skaffe alle runes og sånn, men så fant jeg ut at når jeg går til mission 1, så har jeg de samme tingene som jeg hadde på mission 1 første gang, altså jeg mister alle upgradsa mine. Er det noen måte jeg slipper dette på? Og jeg er for utålmodig til å fullføre sneaky/0 kills..
Noen som har hørt rykter om DLCs? Spillet var toppers, men litt for kort.
fullførte det for et par dager siden. Drepte alt og alle og missa bare 1 rune. Fullførte det hele ved å kaste en granat mot Emily og han duden som holdt henne for maximal ødeleggelse.
Tror ikke jeg gidder å runne det som ghost, tar så lang tid at det ikke er verdt det
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
fullførte det for et par dager siden. Drepte alt og alle og missa bare 1 rune. Fullførte det hele ved å kaste en granat mot Emily og han duden som holdt henne for maximal ødeleggelse.
Tror ikke jeg gidder å runne det som ghost, tar så lang tid at det ikke er verdt det
Vis hele sitatet...
Lang tid? Jeg brukte 1 døgn på å runne det som Ghost, og da spilte jeg ikke konstant akkurat.

Prøvde etterpå å runne det med å få kaos og drepe mange, men etter 3-4 dager ble jeg rett og slett lei. Det var kjedelig, jævla vanskelig og det føltes ut som at jeg ikke spilte spillet rett.