Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2721
Sodium borate decahydrate (borax) ?

også kjent som Sodium borate; Borax; disodium salt; Sodium tetraborate; Sodium borate decahydrate; Sodium tetraborate decahydrate; Disodium tetraborate decahydrate ...

Kan brukes iht homøopatiske prep.
finnes overalt på nett. Amzon er et flott sted å begynne letingen.
Hva skal du bruke det til? Det finnes ganske mange såpeprodukter som inneholder dette så om renhet ikke er viktig så kan du kanskje kjøre på med Omo.
Sist endret av moret; 17. november 2012 kl. 12:49.
Hva skal du med det?

Vet ikke om noen norske produkter som inneholder det, men du får lett 250 gram til 40 kroner på ebay.co.uk.
Sist endret av Polesch; 17. november 2012 kl. 12:51.
du kan jo lage bor med dette som er ganske tøft
håper vertfall at det er noen som vet hvor man kan finne dette er også nemlig ganske intresert i dette
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Husker jeg kjøpte et kilo boraks til 70 kr + frakt på smie.no for noen år tilbake. Ser de har nye sider, står ikke så mye fornuftig inne der akkurat nå. Men du kan alltids sende en e-post eller ta en telefon.

Sitat av tetragrammaton Vis innlegg
Kan brukes iht homøopatiske prep.
Vis hele sitatet...
...javel? Du er vel klar over at dette er et kjemiforum?
Sitat av CracklingPyro Vis innlegg
du kan jo lage bor med dette som er ganske tøft
håper vertfall at det er noen som vet hvor man kan finne dette er også nemlig ganske intresert i dette
Vis hele sitatet...
Hvordan planlegger du å redusere boraks til bor? Du kan varme opp borsyre til borontrioksid, og så redusere det med Mg til bor. Men det er da ganske rotete.
ja noe sånt ja
du foresten jeg trur jeg har sett boraks på en jernvare handel en gang