Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1065
Da jeg fikk i oppgave å lage en stilfull video, landet naturligvis valget mitt på en Harry Potter-sentrert fanvideo. Hadde en frist på 24 timer, og dette er resultatet! Håper dere liker den

Klikk her for å se videoen!

Husk å se videoen i HD for optimal bilde- og lydkvalitet!

(På kanalen min er det også en hau med selvlagde trailere og andre godbiter, så ta gjerne en titt her)
Kanonbra!! *boneralert*
Sitat av hotline Vis innlegg
Kanonbra!! *boneralert*
Vis hele sitatet...
Gode greier!
Hadde satt pris på noen tilbakemeldinger. Hva som var bra, hva som funket og hva som kunne vært bedre. Konstruktiv kritikk er høyst satt pris på!
Fysatan, bra greier!
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Fysatan, bra greier!
Vis hele sitatet...
Tusen takk
veldig bra, men mislikte sterkt den "bølge" effekten du brukte et par ganger i starten...
ellers veldig bra klippet, du fanget den litt mere "mørke" siden av harrpy potter historien
Sitat av faceplants Vis innlegg
veldig bra, men mislikte sterkt den "bølge" effekten du brukte et par ganger i starten...
ellers veldig bra klippet, du fanget den litt mere "mørke" siden av harrpy potter historien
Vis hele sitatet...
Harrpy Potter? Er det en ny filmserie? Hvor lik er den Harry Potter?
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Harrpy Potter? Er det en ny filmserie? Hvor lik er den Harry Potter?
Vis hele sitatet...
begynner vist og bli litt sent for meg... mener jo "Harry Potter"
Sitat av faceplants Vis innlegg
veldig bra, men mislikte sterkt den "bølge" effekten du brukte et par ganger i starten...
ellers veldig bra klippet, du fanget den litt mere "mørke" siden av harrpy potter historien
Vis hele sitatet...
Ja, den virket kanskje litt uprofesjonell? Uansett, kjekt å høre at du likte det.
sertifisert idiot
linken virker ikke hos meg? :O
Sitat av cyberlink93 Vis innlegg
linken virker ikke hos meg? :O
Vis hele sitatet...
Wut?

Gå på YouTube siden min da, og finn den blant videoene som er listet opp der.